so close and yet so far...

ja gott folk, här då hänt massor.
Den nya soffan kom till ro i vårt lilla vardagsrum med mycket möda o stort besvär tack vare Nina, Tina och T.
Laptopen kom hem igårkväll och det meckades för hela slanten resten av kvällen - i looove it, tack M ;)
För övrigt har väll vardagen kantats av massor av hushåll o oförskämt mycket tvätt sedan Alex lyckades kaskadspy ner sin säng TVÅ gånger inom loppet av en ynka timma.
En härligt BERG av tvätt väntade mig imorse - wohoo :P
Det blev även partaj i helgen, trots ofantligt mycket velande o vridande från alla dess håll.
Som alltid är det ju hur kul som helst att umgås med tjejerna däremot slutade kvällen som en besvikelse då det velades en gång för mycket för min smak plus att min analkande huvudvärk hade en gäst med sig vid namn FEBER.

Jag har blivit rekommenderad att inte röra bloggen under utredningen av vem som lämnade en skum kommentar:
http://almakakasi.blogg.se/2007/november/sista-inlagget-for-kvallen.html

En allmänt oroväckande och himla skum kommentar om ni frågar mig.
Så jag bestämde mig för att försöka jaga ner denna mystiska/emystiske kommentator.
Jag lyckades i varje fal luska ut en mailadradess som ledde mig till ett logistikföretag(!).
Följande dag ringde jag detta DANSKÄGDA företag och efter mången om o men och mycket knöglig danska fann jag ägaren av mailadressen.
En svensktalande kvinna vid 30-35årsåldern.
Hon verkade lika chockad och ovetande som jag över kommentaren...
Jag printscrenade och skickade även ip-adressen.

Strax därpå hördes vi av igen. Hon ställde tusen frågor medans mina frågor förblev obesvarade..
Jag fick reda på att ipadressen kom från Stockholm - lägg det på minnet.
Efter en massa och då menar jag massa meckande försökte vi komma underfund med om adressen läggs till automatiskt när man skriver ett inlägg eller inte.
En vecka senare kom vi fram till att det inte lagras automatiskt.
MEN. Jag sökte på denna kvinnans namn som är så pass ovanligt att hon är den enda i Sverige (förutom en enda släktning misstänker jag delar efternamnet) och båda bor i STOCKHOLM!!!
GAH!
Så jag vet fortfarande inte vem min kommentator är...
Tips ngn?

Hoppas nu haft en skön helg trots att den varit utan mig :P
Peace!


Kommentarer
Postat av: mats

Vi får väl se haha

2008-04-22 @ 22:35:05
URL: http://matspalats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0