sista inlägget för kvällen...

Gardinerna blev minsann inte fixade idag heller men jag har gett mig F*N på att vi SKA ha upp dem! Det är min utmaning och ni som känner mig väl VET hur jag blir när jag hör ordet utmaning..! Som en tjur som ser rött o går till attack o ger sig inte förrens den vinner eller stupar!

Fick även låna mormors damsugare då vår har gjort sitt.

Är fortf. pissed över det tidigare inlägget men som kompensation frossar jag i kvällsmys med filmen Ratatoille (SE DEN!) och doftljusen som luktar ljuuuvligt!

image368



En grej, nästan listgrej till är en sak som jag o Saya disskuterade i förbifarten strax innan vi sa hejdå för idag - nämligen en "vad-har-du-i-din-väska?-lista"


Så här är min lista:
Eftersom jag är en småbarnsmamma innefattar min väska alltid (om Alexander är med mig d.v.s.)
Våtservetter
Blöjor (Liberos blöjor avsedda för barn mellan 8-14kg)
NAN (=bröstmjölksersättning)
Hett vatten i en liten mörkblå termos (till NAN:et som är i pulverform för er som inte vet)
En flaska färdig-gjord NAN
Klädombyte till lillkillen ifall att...
Bärsele
Handsprit
och slutligen en "lase" som vi säger i Skåne. D.v.s. en liten handduk för eventuell spill eller självklar dregel! ;)

Utöver detta har jag då:
Mascara
Läppglans
Korthållaren (som är ett under att den fortfarande finns kvar i min ägo då jag ständigt glömmer den på fikabrickor som vänninorna alltid påminner om)
Diverse nycklar på en nyckeknippa
Handsprit har jag faktiskt med mig oavsett vad. Och nej, jag är inget freak men har jobbat inom vården- enough said!
Tuggummi eller Fishermansfriend
MP3:an
Mobilen - som är ett måste då jag dessutom har en riktigt bra kamera i den som jag använder dagligen
Handsfreen är bra o ha när man har händerna fulla
En plastpåse ifall.. okej den behövs alltid - om jag handlar ngt.
Och på senaste tiden min lilla dagbok


VAD HAR DU I DIN HANDVÄSKA?



mysfaktor på bägge bilder ;)

Bon Nuit!


Kommentarer
Postat av: sara

hehe ska lägga up min väskinnehåll med=)

2007-11-09 @ 10:19:17
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: Catti

Oj det var mycket saker där :D Jag tror inte jag vll kolla i min väska ens. Är nog en massa skräp bara. ;) Gud vad söt han är din son!! Jag längtar så otroligt mycket efter barn. Jag och min sambo hade planerat om två år ungefär men nu känns det som att det blir tidigare. :P

Ja, Alma är ju riktigt fint ju! Hade nog döpt min dotter till det om inte katten snott det först. :D

2007-11-09 @ 11:37:06
URL: http://www.catti.se
Postat av: Tartaglia

Jag har en uppborrad startpistol, Beretta. Laddad med knallskott manuellt mantlade med metallnitar.

2008-04-14 @ 16:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0