Det var inte nådigt...

... att gå upp imorse hehe!
Seg som fasen men what the hey, har bara mig själv o skylla ;)

Jag hittade nyss min Heineken här vid datorn, halvdrucken, shiet vad jag suger på att få i mig alkoholhaltiga drycker. Vatten slinker ner snabbt o lätt för min del, jag tror jag utvecklade en förkärlek för vatten när jag gick ner som mest.
Man varken orkade eller hade ngn lust att äta och då var en flaska vatten kanon.
Vatten och cigg levde jag väl mestadels på.
Och på tal om cigg så fimpade jag den sista ciggen kring elva igår... det har gått bra, fram till nu. Nu kommer suget, begäääret.
Särskilt i samband med min kopp bryggkaffe... men det är bara till att sätta hårt mot hårt antar jag :)

Det är ju trots allt en kamp som jag är garanterad vinst.

Har inte särskilt mycket att uppdatera om idag, jag har cyklat bort till min kära mormor tillsammans med Alex och ätit gott (stekt lever, ja  jag gillar lever... nej jag ÄLSKAR stekt lever, sug på den du :P) och pimplat kaffe, sådär på gamla kärringars vis, kantat om ointressant skvaller.
Jag älskar min mormor, jag verkligen älskar henne. Hon är så grym!

När tröttheten väl infann sig i Alex rastlösa kropp och han vid det laget satt sin attityd inställt på jäkelskap fick jag nog och strax satt vi båda på cykeln igen i full färd hemåt.

Jag kände hur han roade sig med att dunka sitt huvud mot min nedre del av ryggen.
Sedan hur han bara lade sitt huvud mot min rumpa och så förblev det resterande av vägen hem, lyckades knäppa av några bilder på det och antar att det nog såg hyfsat knäppt ut och om inget annat kändes det himla skumt.

Rump-slickare javisst! liksom :P



För övrigt kommer min dag förmodligen bestå av följande:

  • utskällning till ett bokförlag för att jag fortfarande inte fått hem min bok och som jag ska skapa en disskution kring och har till på FREDAG PÅ MIG, suck.
  • kolla upp vilka utbud vi faktiskt har angående dagisplatser här hemma.
  • söka jobb i Danmark.
  • och slutligen det sedvanliga, lite sysslor. Som jag inte ens fasar inför, det ni! ;)

Peace så länge!


Kommentarer
Postat av: mats

Det verkar ju lovande allt det där utom att man tvingas röka i ensamhet....

2008-09-10 @ 14:56:04
URL: http://matspalats.blogg.se/
Postat av: Sofi

Nej jag tänker INTE suga på din stekta lever.. ;-)

2008-09-10 @ 19:31:20
URL: http://zofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0