You dont want to know...

but im gonna tell you anyway.

Och så tog jag tag i att rengöra vår kylofrys NOGGRANT!
Och FY FANKEN vad nasty grejer jag hittade..! Jag är inte äckelmagad, jag är undersköterska o mamma - Dvs att jag är himla van vid vad hushåll, rengöring, kroppsvätskor och lukter innebär...
Men ikväll var jag nära att spy flertal ggr. URK!
Jag rengjorde både skarvar och kanter med tops.. jag har valt att INTE lägga till bildbevis och det tackar ni nog mig för innerst inne.
Och så kom jag till att kasta ut gammal och äcklig mat, eller mat och mat men snarare burkar av diverse tillbehör.
Och hällde ut både det ena och andra, bl.a: sill, en marmelad, rödkål osv.
Till slut stank hela köket av en salig röra av äcklig julbord.

Och så vill jag tala om för er kära läsare att jag tillhör en av dem som INTE äter julbordsmat, jag tåler inte skiten o frossandet.
Så efter denna kväll hatar jag julmat om möjligt ännu mer.

Nej nu ska jag inte äckla er mera :P

Peace!

Kommentarer
Postat av: Annika

haha... vet hur de där e... har nyss gjort flyttstädning o höll med på att spy flertalet ggr.. fy f*n säger jag... :)

trevlig dag!

2008-05-23 @ 09:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0