Yo everybody!

Sådan!
Igår blev mer spontant tänkt än från början. Fast egentligen inte liksom hehe!
Mormor kom förbi vid fem för hon skulle vara barnvakt.
Så efter att ha shasat iväg anhängarna ;) och skickat in T i duschen så slängde jag i mig lite food eftersom jag märkte av tidspressen o insåg att utemiddag skulle bli uteslutet.

Och T blev snart klar, slängde i sig en munsbit han med o sedan bar det av.

Hade perfekt timing med bussen och var snart in i stan.
Lite för tidigt if you ask me, men hellre det än för sent :P
Det var vid det laget som T förstod vad jag planerat - Bio :)
Men bion var stängd i en kvart till så jag förelog att vi stack o köpte gottis inför vår spontana filmkväll.
Sagt o gjort så styrde vi kosan mot närmaste godiskiosk som blev Bogarts - som ni alla vet så hyr dem även ut filmer...
Redan utanför Bogarts lyste dt i Ts ögon och han utsötte ljud som oooh och aahhh när han fick syn på alla nya filmer dem fått in.

Och strax lät jag själv nästan likadant för där inne fick jag syn på en pyyyyttebebis! åååååh lät jag i förtjust ton!
Så medans jag var helt förtrollad av det lilla knytet som jag snärpte åt mig (som jag sa till Tina o Nina innan så är det ngt med mammor o beeeebisaaar) och T plirade bland filmhyllorna som ett barn på julafton.

När jag väl fått lite vett tillbaks till min hjärna från bebisattacken och lyckats lämna tillbaks knytet gick jag bort till T.
Såg hur han såg på filmerna o sa att det var ok om han ville hyra istället o åka hem o se film.
Efter en kort stunds betänketid så var det ju självklart det T ville.
Sagt o gjort så hyrde vi två filmer.
Det var "Alien VS Predator 2"  - som vi hann se igårkväll, men som jag VERKLIGEN INTE rekommenderar då scenövergångarna var alltför röriga och på tok för mörka och dessutom så steg filmer över den förbjudna gränsen: båda barn, bebisar och djur kom till "skada" under filmen och dt får mig att bara säga "tack o hej!".

Och så hyrde vi "National Treasure" som vi ska kika på idag. ;)

Så efter att ha tagit det beslutet och snabbt övergått till "föräldratänkande" igen då vi passade på att handla babymat när vi ändå var i stan - suuuuck vad tråkiga vi blev hehe! så blev det bussen hem o vi var hemma rätt tidigt som ni förstår.

Ni skulle sett mormors myyycket förvånade min när nu stod i hallen bara nån timma efter att vi stuckit haha!

Stackarn, hon måste tycka vi var rent skvatt galna! vilket vi är, hallåja - vi åkte hem igen när vi skulle tagit vara på egentid! he!

Och så tänkte jag avsluta med en smygpremiär på mitt blogghopkok:
http://almakakasi.blogg.se/whosdirtysecret (you know the password o den som vill ha lösen till snuskisen får snällt be om det :P)

http://almakakasi.blogg.se/supermilf/


Peace!

Kommentarer
Postat av: Bea

Nu har du nämnt snuskisen ett par gånger och nu är jag så himla nyfiken! Är jag betrodd med lösen??

2008-05-22 @ 09:37:27
Postat av: Elli

Spännande värre :) Lösenord till snuskisen vill jag oxå ha :)

2008-05-22 @ 11:50:12
URL: http://snigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0