Yes, todays the day:

Jo för idag kommer resultatet av gårdagen :D
Igår, efter ca fyra timmars sömn så var det redan dags att stiga upp.
Jag och Bina hade beslutat att åka till IKEA och shoppa satan i det.

Och det gjorde jag.
Dagen på IKEA började fint för dem flesta av Helsingborgs befolkning låg antingen avdankade eller sov fortfarande :D

Så vi passade på att njuta av stillheten förutom de enstaka morgonpigga familjerna som också spatserade runt.
Strax rullade även ett litet "rykte" igång kring mig, Bina och Alex - lesbiskt par med barn?
Hahaha! ja kul hade vi åt folket iaf :D

Men snart så fullkomligt VÄLLDE det in folk och det blev galet.
Folk sket fullständigt i en och körde gladeligen över en och blåste förbi en, eller ännu värre bara stod o stirrade medans jag och min lesbiska sambo (läs med glimten i ögat ;)) sprang rundor med ett megalass av saker eftersom tydligen existerar inte kundservice på IKEA heller hrm..

Och efter mången virrande och knuffande på megalasset fick vi äntligen iväg det till transport.
Allt kommer idag :)

För övrigt bör Helsingborgs befolkning passa sig då ryktet går att China Doll och PlayBy kommer att äga Tivoli där "Lilla Syster" och "Von Benzo" skall spela.
Nej gott folk, nu kallar syssorna - nej snarare skriker.
Hursom... PEACE!

Kommentarer
Postat av: bina

haha "lesbiska sambo" :P nä, det var riktigt kul att se folks spekulationer men som sagt, så fort vi kom in på väla var det ju hel lugnt, haha!
jaa, vi ska rocka ikväll! china doll 'n' playby in da house! nää, va töntigt det där blev, haha.. well, you know what i mean. ;D puss

2008-05-02 @ 15:47:34
URL: http://staravenue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0