the tierdness wins...

ja fy fan rent ut sagt... sitter utslagen i soffan. Jag är så mör och fruktansvärt trött.
Det enda jag gör här hemma är städar, tvättar, diskar, plockar och äter en måltid då och då.
Hemmet har blivit mitt fängelse och istället för att vara glad över allt nytt o fint så vantrivs jag.
Å andra sidan vem skulle inte göra det om man slet som ett djur VAREVIGA DAAG?

Gud o himmelen, måtte du finnas annars kan dt väl ändå inte finnas ngn mening för mig med allt slit varje dag?

Jag känner mig rent ut sagt som en mopp - samma värde samma funktion.
Nej förresten, t.o.m. en mopp får vila...

Peace..

Kommentarer
Postat av: mats

Haha, gnällspöke där! Du fick ju säkert fem minuter ledigt för att skriva det där!

Kram

2008-05-15 @ 20:42:58
URL: http://matspalats.blogg.se/
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

vad fint det blev!!

2008-05-19 @ 22:53:20
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0