the battle continues...

Oh yes.. inte nog med att jag sammanlagt städade oavbrutet i åtta timmar igår, nej idag är det bara att plocka upp tråden där man lämnade den igår...
SHIET! Im not payed enough for this crap!
Kan man säga upp sig från att vara hemmafru måntro?
Gissa om jag längtar till jobb istället. Även om det är samma arbetssysslor så är man faen så mycket mer uppskattad och man får dessutom rast plus att man har trevliga arbetskamrater.
Jag tror det är himla tur för både T och mig att jag stack ut på äventyr igår.
Mer om den kvällen kan ni läsa om på www.supermilf.blogg.se - jag vet, himla drygt att jag ligger inne med tre bloggar just nu, jag lovar att försöka strukturera upp det i dagarna ;)

Men gårdagens kväll hör verkligen hemma i galenskapsbloggen :P

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0