Sötsuget är...

borta! wohoo!
Måhända att jag kurerat bort sockret från mina ådror? who knows - men glad för det är jaaag! :D
Blev t.o.m. erbjuden att ta med snacks hem idag och tackade snällt nej :P

Idag har det varit knackadörrdag - jag, T och Alex hälsade nämligen på min mormor o grattade där (Min mormor ÄR som en mamma för mig).

 - Alex i mormors kreation ;) visst blev han söööt :P

Vi satt o mös en stund där och åt lite smått o gott och blev dessutom bjudna på SOCKERFRI chokladmousse med jordgubbar o banan, mumma!

 - gottit
 - blomma solar sig i mormors fönster

Sedan tackade vi för oss och kilade vidare bara metrar bort till svärisarna, där bjöds det på grillat och jag duktig där med ;)
Mös en stund där o snicksnackade i solen.

 - och slutligen en jordgubbsplanta som bara säger: soommar, soooommar, soooommmaaaar :D

Drack en kopp kaffe - utan socker hihi :P
Svärisarna passade på att busa med Alex medans jag o T kikade på kort från förra kalaset sen tackade vi för oss och nu sitter man här. Nöjd med dagen och särskilt sig själv om jag får säga det själv :P

Peace!

Kommentarer
Postat av: mats

Du fååår säga det själv, men jag kan ju alltid instämma ändå!

2008-05-25 @ 23:12:24
Postat av: Elli

Gud så gott det såg ut med jordgubbar och allting! Verkar som att ni har bra mkt bättre väder än här :) Inga träd som slagit ut här ännu...



Adressen till husbloggen är snigel.blogg.se/delta

Finns inte så mkt där ännu, men det kommer!

2008-05-26 @ 00:23:55
URL: http://snigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0