Som det kan gå.

Till att börja med så blev T jätteglad över planschen - såklart.
Däremot fick jag inte den väntade reaktionen (jag hade nog väntat mig ett tjejskrik eller nåt), han kom in och fick syn på´t.
"Wow! Coolt!" blev första reaktionen, men den höll i sig länge då han upprepade dessa ord inflätat med en massa tack. Det lustiga är att jag aldrig vid något tillfälle sa att plaschen var hans och inte någon gång frågade han vad det hela gått på.

Jag är ju givetvis själv stolt över den och det är lätt det dyraste o värdefullaste vi har på väggarna nästintill bilderna på Alex - såklart :p

Himla tajmat var att det skulle visas en KISS-dokumentär mot kvällen, närmare bestämt kl.22.00.
T undrade om vi kunde se den tillsammans, klart att jag ville det ;)

Tiden gick o klockan närmade sig tioslaget.
Men däremellan messade jag Bina o passade på att prata med henne o ta en cigg under tiden - som btw smakade pyton.
Nu är det som så att Bina är i Oslo, så när hon ringer gäller det att passa på att prata. Hon betalar 6kr/20min och då får man ju göra det bästa av saken om ni förstår vad jag menar.

Men så började denna omtalade dokumentär och T dök upp i soffan o satte på kanalen o satt som klistrad.

Ca fyra ynka minuter in på dokumentären bara reser han sig upp o går.

Jag frågar vad som står på varpå han svarar att han blir störd av att jag pratar - jag hade alltså fortsatt snacka med Bina FYRA fjuttiga minuter in på en TEXTAD dokumentär och hade dessutom lagt multum med stålar på en helt OSJÄLVISK grej men han bara pyser? WTH??


Nej putt blev jag liksom.

Efter att ha fått en halvdan ursäkt från T tog jag min kudde o filt o lade detta i soffan ist - jag markerade alltså att jag minsann inte tänker sova med honom.

Tror ni han märkt ngt ännu? ICKE - han sooover o snarkar gott nu den jäkeln...

Morr o fnys


Peace!


Kommentarer
Postat av: bina

aww, men gumman då! :/ men søt ær du som vill "passa på" nær jag ringer! :) puss!

2008-05-27 @ 07:25:14
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

klart du ska passa på o snacka när bina ringer! det får han ju ha överseende med tycker man...



puss!

2008-05-27 @ 09:02:18
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: mats

Haha, nej du här är det faktiskt T som har rätt. Vill du hellre prata i telefon så kan du ju gå ut i köket för sånt är störande. Så det bli T som får ta soffan i natt :)

2008-05-27 @ 09:19:52
Postat av: Tina

Ja det blir hon säkert... det blir hon som får ta med sig Eliaz ut o rida... Han kan inte se en häst nu utan att det e Ninas Häst... :-)

2008-05-27 @ 23:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0