So F*ck You All...

jepps, efter mången funderingar på om jag skulle ens palla skriva av mig här eller inte så kom jag ju underfund med att detta trots är MIN blogg och jag skriver precis vad jag vill och framför allt KÄNNER.
Så om jag får ta smällar för mina åsikter, fine.

This is it - jag är så mutherfuckingtrött på brudar som velar och idag blev måttet rågat.
Tjejer, håller ni med om en åsikt jag har - fint, om inte är det också fint. Men är det en grej jag ogillar mer än avbokningar så är det folk som säger en sak o sedan gör en annan - sitt icke och beklaga er i takt med mej om hur illa det är med avbokningar när ni själva gör samma ett par dagar senare.
Jag tror nog jag tar en sisådär fem steg bakåt nu, för jag känner mig sviken och vaktar min rygg noga nu.

Vill man inte umgås med mig så vad sägs som att säga det?

Nä vet ni vad, nu lägger jag ner det här ett tag, fuck this shit.

Kommentarer
Postat av: Tina

Förstår att du blev arg o besviken.. men avboka det gjorde jag aldrig för jag visste inte änns att det blev av... hade ju inte hört något... där kommer ju fler dagar vi skulle kunna åka upp där har ju hela sommaren på oss... Kram

2008-05-06 @ 09:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0