Hårdrock is tha shit!

Ja de senaste dagarna har känns som en enda lååång helg, just därför är det extra mycket söndagskänsla över idag ;)
Skönt det.
Gött att sitta och verkligen känna att man hunnit med massvis och ändå har en lugn dag framför sig :)

Så vad har nu hänt - jo, det införskaffades ju en del nya möbler till vardagsrummet och tro´t eller ej så lyckades jag o T (mest jag :P) att sätta ihop alla möbler (bestående av: bokylla, skrivbord och soffbord) på ca en timma, det ni!

Sen pusslades det i mängder och allt skulle helst hamna på plats och iordning.

Fredagen, ja vart ska man börja där liksom?
Jag tror jag väljer att behålla mystiken över den dagen mellan mig och dem inblandade ;)
Men hursom så stack jag och Bina iväg till Tivoli och skulle se Von Benzo & Lilla Syster, vi fick båda blodad tand bildligt talat och förmodligen fick vissa andra blodad tand bokstavligt talat.
Jisses vad det kan gå vilt till, men så går det när Lilla Syster öser fett!

Det blev lite "kändismingel", en del filosoferande, massor av flum och HYSTERISKT mycket skratt så när som på att man seriöst nästan kissade ner sig. Så jädra kul har jag nog allvarligt talat aldrig haft förr!

Tack Bina ;)

Och så igår föll mer ordning på plats i hemmet och allt pyssel avrundades med vin, vänner och spel.
Helmys.

Idag har det varit himla lugnt och skönt här hemma.
Länge sedan jag kände sådan ro heller.
Kanske faller saker o ting på sin plats? Vem vet, men en sak är säker - denna helg har varit fullspäckad med tecken så långt ögat kan nå och det är himla uppenbart att ngt försöker säga en något. Frågan är bara vad?

Dagens visdomsord - trust your instincts, så klyschigt att det bara måste ligga sanning i det.

Lite pics och massa PEACE!

 - laddade och redo inför...
 - konserten
 - och minglade...
 - med dem ursköna grabbarna från Lillasyster

 - Alex nya (o enorma) lekhage
 - en glimt av vårt nya soffbord och himla praktiska bambumatta
 - och nya bokhylla
Mer bjuds det inte på ;)

Kommentarer
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

hehe en expedit bokhylla mån tro?

2008-05-04 @ 16:13:55
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: mats

Härligt att allt är bra. Själv jobbar jag ihjäl mig just nu, men det blir bättre efter tisdagen - tror jag hehe

2008-05-04 @ 16:52:09
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: bina

yes, we rocked friday night ;D vi måste verkligen göra den listan imorgon över alla tecken för det känns verkligen inte som slumpen längre! :P
blev ju jätte bra med möblerna, passar perfekt! :) puss!

2008-05-04 @ 20:54:44
URL: http://staravenue.blogg.se
Postat av: Tina

Ja jag fick nog det... ;-)

2008-05-05 @ 17:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0