Ännu en gång - Voila!

Ja, nu börjar det bli liiite ordning här ;)
Får alltmer kläm på vad htmlkoderna innebär o denna gång var det inte ens slitsamt o irriterande!
Jag ska finslipa imorrn med men det får räcka för ikväll, men jag är hyfsat impad av att ha fixat med allt detta bara under reklampauser, det ni! ;)

Och som ni ser är bloggen inte lösenords-skyddad längre samt att jag försöker göra en smidig övergång till min andra blogg på samma plats så att säga.
Kanske snuskisen rent av hamnar som en egen blogg här med :)

Men hur som helst, jag får hoppas att inga otrevligheter dyker upp här igen i kommentarformer för då skall Gudarna veta att jag lägger ner detta.

Sov gott folks! Peace!

Kommentarer
Postat av: mats

Haha, tjusigt morsan!

2008-05-19 @ 23:11:14
Postat av: Elli

Vad snyggt det blev! :)

2008-05-20 @ 08:02:38
URL: http://snigel.blogg.se/
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

snyggt!



tack för idag de va trajvligt=)

2008-05-20 @ 14:57:41
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0