väck ej den björn som sover...

Jag tänkte jag skulle passa på och dela ut dagens ris o ros.


Dagens ros, en riktigt stor ros går till: TT, Tyska Tina!! (publiken jublar och ger stående ovationer)
För ett tag sedan nämnde jag just en släktning till Catharina här, att hon läste min blogg o.s.v.
Och så häromdagen kom Catha förbi med massa presenter från sig och just Tina!
Jag är imponerad att någon jag aldrig träffat läser just min blogg och ger min och min son presenter!
Om inte det lyser upp ens vardag så vet jag inte vad gör ;)
Så jag vill tacka söta Tina som ägnar mig och Alex en tanke och för dem fina presenterna! :D

Dagens ris (på skoj) går till en delad plats:
TerrorTina och MatsPalats :P
Tina lyckades väcka mig på den morgonen då det var min tur att ha sovmorgon så hädanefter har hon lovat att väcka med mig kaffe på sängen om hon nu ska knycka min sovmorgon ;)
Och Mats VISSTE att det var min sovmorgon och försökte slugt väcka mig en halvtimma efter att Tina hunnit före -fyyy!
Jag kräver kompensation :P

 - en döskallekudde
 - stickers till scrapbooking
 - en hellokittyklubba
 - en påtvingad totte på Alex ;)

Peace gott folk!
Ha en skön dag med massa snö, öh jag menar soool :D


Kommentarer
Postat av: sabina

hahaha, aww, så söt han e!! :D

2008-03-27 @ 13:26:46
URL: http://staravenue.blogg.se
Postat av: mats

Hahaha och ändå fick jag vänta 10 minuter :) Jag ska slå dig med riset...

2008-03-27 @ 14:55:03
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

åhh vad sött av denna tina=)

glöm nu inte i morgon, 09.00!!
puss!!!

2008-03-27 @ 20:00:17
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Tina

Stackars...!! :-D

2008-03-28 @ 15:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0