KASS..!

på att blogga är jag på sistonde! ;)
Men det kan inte hjälpas, det är många bollar i luften nu - och jag trivs!
Jag behöver lägga all min fokus på detta nybörjade kapitlet.
Det är projekt på gång, potentiella sommarjobb, det är barn, det är sambo, det är vänner, jag det är liiiivet!
Jag är i början av en utveckling, jag håller på att ta upp tråden ut i arbetslivet fast nu som mamma!

Det känns bra, hoppfullt and life is giving me a break - it´s great!

Min vardag fullkomligt vibrerar.

But don´t worry my friends - Forgotten you I have not (ledsen, har sett alla StarWarsfilmerna nu så nu är det Yoda-snack haha!)

Jag har ett bloggprojekt som snaaart kommer att göra éntre och yttra sig.

Helgens bravader var små då torsdagens äventyr sög musten ur en samtidigt som man fick partajsuget stillat.
Det blev en parmiddag med mys för att sedan övergå till tjejmiddag och ännu mera mys.
Med goda drinkar och SingStar.
Men någon idé om utgång var bara att kasta i pappkorgen för det fanns det varken ork eller lust för.
mammorna förblev hemma medans våran moodiga Nina stod för utgången och festandet för oss övrig tre!

Idag har jag ringt om en del jobb - det ser ljust ut (peppar peppar) och även ringt Campus som fullkomligt suuuger på att höra av sig.
jag ska strax mecka vidare med mitt huvudprojekt för ny spirar ideérna och inspirationen har gjort sig hörd.
Sedan ska jag ta tag i ett annat projekt som förmodligen blir klartinom det närmsta och det är DÅ som mitt bloggprojekt dyker upp här :D
Byggde jag upp förväntningar? :S
I hope not :P
Jag tänker bara.... öppna min dörr för er... :D


Sedan är det babysim och ännu en gång så känner jag NOLL stress inför det! Yeeey!
Varför? - enkelt, T ska ta Alex igen så jag kan duscha i lugn o ro :P

Nej gott folk, I leave you with a big lovely PEACE! :D


Kommentarer
Postat av: Mats

Vi godtar (nästan) inga ursäkter haha. Blogga skall alltid vara prioritet ett...

2008-03-10 @ 12:30:13
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Nilla

Halloj på dej..va härligt att höra att du har fullt upp just nu låter det som du stortrivs..Håller tummarna att du får ett jobb.Barnledig i all sin ära men dt är skönt att få in stålar plus att prata vuxenspråk ...ha ha må så gott

2008-03-10 @ 21:45:41
URL: http://fnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0