It has begun...

Det har varit en tuff, hektiskt och fruktansvärt händelserik vecka, jag ska erkänna att det nog beror mest på mig - jag har nog bokat in för mycket denna veckan inser jag nu i efterhand.
Pust stånk och stön.
Men nu är det bara timmar kvar ;)

Jaha, another transformation lies ahead.
Försmak? javisst!

 huuuum huuum, vad ska hon nu hitta på? :)








föreställ er nu Hajentemat i musikform i huvudet nu....


tada.... tada.... tadatadatadatada....!










 - AAAHHH!

To be contuinued :D



För övrigt hade jag helmys med mormor, trots att MIN BROR DÖK UPP!!!
Det var himla stelt och jag såg honom inte i ögonen EN ENDA GÅNG.
Men det märktes på honom hur han var nyfiken på Alex, ställde frågor om hur jag hade det och framtida planerinar och ångerfullheten lös igenom honom.
Men jag har bara EN sak att säga till det: "Tuff luck kid!"

Peace!

 - mormors mat, ack så gott!!
 - servicen jag kan minnas sen barnsben, så fin och mysig tycker jag!
 - T fular sig! :P
 - bror med fotboll i bakgrunden.
 - Susi
 - Alex måste tyckt att jag såg sugen ut för han höll hårt i flarran när jag närmade mig haha!
 - Nej inte vin, men nästan - Druvsaft :D
 - sååå god tårtan var! tur jag fick med mig en bit :D

 

Kommentarer
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

åhh ser hur gott ut som helst!

2008-03-02 @ 20:42:30
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Nilla

Hej ..vad man blir hungrig när man bloggar alla pratar ju om mat eller muffins ja...nu måste jag gå o små äta fast först en cigg en en dusch sen eller två mackar med te...p.s härliga kort

2008-03-02 @ 21:30:51
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Mats

Haha, det blir spännande i morron!

2008-03-02 @ 21:33:56
URL: http://matspalats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0