BitterF*ttan.

Ja hörni, gårdagens ord blev "bitterfitta".
Mest på skämt då såklart men vissa kopplade visst inte det.
Det var så här:
Igårkväll skulle jag, Nina, Camilla och Linda på 30-årsfest hos Calle.
Det blev en fördrink hos Nina och sedan åkte mot vårt mål.
Väl där var det väldigt blandat med folk och det var hur trevligt som helst.
Bla fanns där ett gäng "snobbar" kring 40årsåldern som nog var kvar i trettioårskrisen för dem betedde sig därefter.
Jag var inte sen på´t och drog lite skämt blandat med lite bistermanshat haha! Det är så jag, närmare än så kommer man inte festAlma haha!
Men dte tog det så fel så fel, ack dessa gamla pågar.
Grabbarna i det övriga sällskapet var på däremot och på hugget med kontraskämt, perfekt i min smak - det ska va lite mothugg, det tyder på intelligens if you ask me.
Men dess småpågar a la 40bast kommenterade den stackars lilla tösen som haft det tufft - dvs mig enligt deras trångsynta åsikt och var snabba med att poängtera att jag sannerligen var en bitterfitta, ngt som jag på skoj kallat oss töser för kvällen med glimten i ögat.
När kvällen väl led mot sitt slut för min del försökte jag klargöra för en av the retardes att jag faktiskt bara skojade och hoppades att han förstod det.
Svaret tillbaks löd:
"NÄÄÄÄÄ, AAAALLVAR??? DET FÖRSTOD INTE JAG!!" fast i en ton som var låååångt över sarkasmens gräns och han blev verkligen arg! shitlouse!

Förutom smeknamnet "Chipsmonstret" - jag tog TRE chips alltsomallt underkvällen och den kommentaren sved faktiskt (även om jag sååå gärna bjussar på mig själv får ENDAST de närmsta vännerna haka på på mina "fatjokes" om mig själv) så hade jag hur jädra kul som helst!

Jag flamsade som på gamla goda tiden, jag garvade högt och ljudligt från botten av mitt hjärta, jag kraaamades och pussades med vännerna mina, jag gav råd och lyssnade på någon jag aldrig trodde skulle titta åt.
Och jag brände ett stort hål i plånboken tack vare taxifärder, men dem var det värda med tanke på stormen!

Puh! man skulle kunna tro att Skåneland är argt på oss och stormar i ren protest?

Nej gott folk, nu ska här firas - mormors födelsedag och att denna minst sagt stressiga vecka ÄNTLIGEN är över!

Peace!

 - kylskåpspoesi by Alma
 - myyycket suddig bild på mig, Linda och Nina
 - Camilla och jag slåss om att öppna flaskorna :D
 - Jag och Nina in action :P
 - Camilla efter hot :P
 - Nina med Glorian på sne´
   - minns ni Björn?
  - Pontus, a.k.a. Ninas pojk fylleflummar. Jag minns en vadslagning om när skulle åka hem och när han skulle kräkas, undrar hur det gick? :D
 - har man tråkigt i toakön så har man!

Kommentarer
Postat av: Mats

Det finns andra yrken än poet :P

2008-03-02 @ 12:35:37
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Nina

hahaha..Bitterfittor är vi allihopa allihopa..Du meeed och jag meeed :-D
Fasen vad kul jag hade igår.Ska blogga senare o lägga in bilder:)
Aja,gloria bilden va inte helt fel..'
Lav..Puss

2008-03-02 @ 13:15:25
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

haha
bjöööörn :-P

2008-03-02 @ 16:22:59
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Nina

Jaa jag hade sååå kul....Jag ska skicka mina bilder till dej sen.Sketbra blev dom..hahaha..
Skojar du?Jag längtar redan fast att det är söndag.
Fasen va kul vi ska ha då..
Åh gumman..Jag älskar dej med så sjuk mycket.
Puss

2008-03-02 @ 19:56:51
URL: http://ninafallstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0