a smile from within...

På sistonde har det känts alltbättre i min vardag.
Något har ljusnat mellan mig och T och jag finner mig själv le innombords.
Jag är lycklig. Och det känns bra. Även som en lättnad.
Gött när livet ger en en break liksom.
Idag har min dag för övrigt kantats av både allvar och skratt.
Goda vänners sällskap men även känner jag att jag gjort nytta, jag tackar min vän M för detta. Han ger mig möjlighet att få komma in i arbetslivet lite o smaka på nya hinder, skönt med sånt i ens vardag med.
Inte bara hushåll.
Men nu gott folk så blir det bingen för min del.
Jag har en hel del som väntar mig imorrn så jag tänker passa på att ta igen min missade sovmorgon... :P

Peace!

Kommentarer
Postat av: Nina

Mhm!Tog ut flätorna i morse och väntade mig värsta afrohåret men det blev det inte,la sig sådär halv lockigt ;)
But next time hun..
Puss

2008-03-28 @ 06:51:06
URL: http://ninafallstrom-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0