Where´s my SuperDad?

Halloj!

Hujedamej som dagarna flygit fram!
Jag har slitit vidare och T har tagit sitt förnuft till fånga thank God!
Vi fick även hem lite möbler som Elin behövde bli av med inför en flytt som står nu hur fint som helst i vårt vardagsrum.
Igårkväll, när jag kom hem från jobb så hade T städat hela lyan, diskat, damsugit o.s.v.
Dock var han tvungen att ta till förstärkning då han ringde sin mor o bad henne passa Alex under tiden - så någon SuperDaddy är han inte ännu tycker jag :P

Hursomhelst så kom jag hem till ett dukat bord av potatisplättar, panerad rödspättafilé med mozzarella och spenatfyllning, vin, blommor och biobiljetter till sex and the city-filmen! (för er som inte vet så fyllde jag 24år igår ;P)

Det var skönt att ta en brejk mitt i bantningen o mat har aldrig varit så gott som då!
Förutom Ts present o ett par fina skor från mormor så fick jag en finfin "present" igår morse som fick mej att le resten av dagen - jag har tappat 3kg och 13(!)cm i midja.

Jag vill tacka er ALLA för alla gratulationer samt peppningar! Ni är guld värda ;)

Tyvärr har jag nada pics att bjuda på, det blir lätt så när man jobbar nästan 24/7, men idag är min lediga dag så vem vet - det kanske dyker upp ngt.

Peace!

PS: för er som undrat vem Mats är sedan förra inlägget var god klicka här DS

Kommentarer
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

13cm! det är ju skitbra=) grattis gumman puss!

2008-06-18 @ 08:34:11
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Elli

Grattis i efterskott! Å grattis till viktminskning och centimeterminskningen oxå! Starkt jobbat

2008-06-19 @ 13:50:06
URL: http://snigel.blogg.se/
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

ja ses snart!





jaaa laptopen är ju inte helt som den ska.. men jag är lite småglad för det, större anledning till att köpa ny.. dock kostar det ju en del... :_(



ja jag ses gärna

när?



puss"

2008-06-19 @ 21:47:54
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

mån eller tis förmiddag? för en frulle? puss

2008-06-21 @ 12:09:22
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0