she works hard for the money, ha-a-ard for the money...

so you´d beeetter treat her right ye-eah!

Jepps, så blev det en cider på Hampan med Ninisen... o en till... o en till... o en o annan redbullvodka - det var ett tag sen.
Vi träffade även upp Becky som hade sällskap av två hunkar och rätt som det var så var vi raka spåret in mot sommaren -05 igen hihi!

Vi mötte även upp Becky som var ackompanjerad av två hunkar och vi festade o garvade länge o väl på hampan tills vi fick muta med oss grabbarna till Cardinal - jisses vilken fart det blev på tjejerna när jag hotade med att inte följa med om inte stekarna skulle med hihihi!
Så vi hamnade självklart på Cardan där det inte tog oss mången sekund att skaka loss och svettas!

Vi kom vid ngt tillfälle även in på viktsnack igen och faktumet blev bevisat några timmar in på kvällen då alla var rent slut o ville hem kl.2 på natten då jag å andra sidan lätt hade velat dansa mer, jag cyklade in till till stan o cyklade dessutom hem igen, jag hade jobbat dubbla pass dagen innan och ett vanligt pass samma dag och för att vara extra duktig blev det ingen "fyllemat" för min del utan en ramlösa på vägen och frukt o bär samt litervis med vatten när jag väl var hemma;)

Nej nog med skryt från min sida nu, jag bjussar på pics sen är det vila för hela slanten för min del då jag ska jobba natten inatt - hua vad jag får slita för stålarna :P

Peace!

"Alla var där"



"Dem här bjuder vi på ;)"



 - alltså jag garvade så tårarna rann när vi tog den här bilden och kan inte sluta skratta idag heller när jag ser den, checka in Jimmys blick o flin BAH! :D

 - stekarna får syn på ännu en bloding, lyckan är total!

Kommentarer
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

låter som ni haft kul ;_)

2008-06-08 @ 12:37:47
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Nina

Gumman,jag är grymt stolt över dig.. Cykla fram och tillbaka endast ramlösa och du håller dig till nyttig mat o jobbar röven av dig.. Jag beundrar dig min vän!

Men fasen va kul det va igår.. Aja.. Nostalgi sommaren 2005.. Det verkar bli ngt liknade i år?! ;)

Pusss

2008-06-08 @ 13:18:19
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Postat av: Emma Wiberg

haha, sista bilden är ju klockren! ;)

2008-06-08 @ 15:24:02
URL: http://d8.blogg.se/
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

beemovie var riktigt söt!

2008-06-08 @ 19:39:54
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: bina

haha, tack för kommentaren! ja, det var ett ordentligt skoskav kan jag meddela så njut av "rättvisan", eller nåt ;P allt bra med dej annars? allt bra me söte alex? :D puss!

2008-06-10 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0