I can taste it!!

Oooohhh... det är såååå nääääraaaa...

åååååhhh....


JAAAA!!!

Snaaaaart! ja snaaaart!


MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!




















Ja det är mindre än ett dygn kvar tills jag o T står där, bland publiken och skådar KISS!!!
I can almost taste it!
Sprätter runt i smått nervös ton härhemma o försöker lugna ner mig samtidigt som jag ändå försöker samla ihop tankarna inför vad som måste ordnas.

Alex ska sova borta för första gången med så det är både babygrejer som ska fixas med, listor som ska skrivas och kameror som ska laddas, håret håller på att färgas i denna skrivandes stund, brynen är plockade, kläderna skall ställas fram. osv.

Idag var vi förresten MEGADUKTIGA - vi cyklade från Råå till Filborna, simmade med Alex och cyklade sedan hem, totalt ca 2 mil!
Snacka om att man är mör i benen men ack så nöjd med sig själv ;)
Igår blev det pizza härhemma - men inte för min del, för jag beställde en saaaallad, jepps, ni läste rätt hehe!
Sätt där o tuggade grönt medans grabbarna hamstrade fett i kinderna, men såå glad jag var i slutändan (skrattar bäst som skrattar sist sägs det ju) för dem mådde apa efteråt medans jag var nöjd o belåten ;)
Idag groffade T i sig en Snickers, jag tog en banaaan istället.
Its the little things that make it antar jag - för det är en pers att SE PÅ när andra mumsar gott men onyttigt o en annan strider mot sina magdemoner o väljer det sunda alternativet.
Jag får be till Gud att det ger resultat ;)

Nej gott folk, nu lär ni inte se röken av mig på ett tag här - men blogga det ska jag om KISS-konserten ;)

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

hoppas ni får det riktigt jäkla kul på konsterten! vill höra allt om det sen ;_)



försökte ringa dig sen innan men du ville inte svara :-P vet inte när ni sticker i morgon, men får du nån tid över i morgon så ring gärna vill ha ett råd eller vad man ska kalla det.. haha



puss!

2008-06-02 @ 21:57:41
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: yasse

nästa inlägg kommer snart.. har verkligen inte haft inspiration.. men kul att du läser =)

2008-06-03 @ 00:30:27
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se/
Postat av: Nina

Aaa just det :)

Hoppas att ni får as roligt. Det förtjänar ni.

Men vi kan ju ringas imorgon?

Puss

2008-06-03 @ 09:43:16
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Postat av: Tina

Ha de nu så kul...!!!

Kram

2008-06-03 @ 19:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0