Det är svårt att vara arg...

på T när han dukar upp mat och levande ljus för varje gång jag kommit hem från jobb o slit.
Det är så lite men ack så mycket för mig. Han inte bara tänder bordsljusen han tänder flamman med när han gör sånt sött!

Även om han inte gjort ett dyft här hemma och mest latat o sovit så är det svårt att bli sur när man kommer hem till två leende grabbar och ljus och mat på bordet.
Det ni - T är en redig wannabe husfru :P

Igår jobbade jag näst intill elva timmar och idag har jag jobbat morgonpasset - shiet liksom!
Snacka om att man är mör!
Så nu blir det bara duschen, goda bär och sen en cider ikväll ;)

Vad ska NI göra?

Peace!

Kommentarer
Postat av: mats

Ja arbete är minsann tufft haha - inte som att gå hemma och bara dra benen efter sig :P

2008-06-07 @ 15:47:50
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

du är så duktig gumman!



jag ska vila ikväll.. hoppas ni får det kul puss!

2008-06-07 @ 17:08:12
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: yasse

Låter trevligt med en cider :)

Vi ska nog ut och svänga idag :)

2008-06-07 @ 18:42:45
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0