Yesterday...

Ja så kom sista lediga dagen och det blev en runda på Väla med Linda för att framkalla några bilder till scrappingen.
Det hanns även  med glass som Alex fick mumsa en hel del på och helnöjd var han med det ;)

Hem igen och scrappingen var igång medans lille Malte (Lindas hund) kämpade på med friskt humör över ett enormt ben han nyss fått.

Det blev lyckat, hoppas att jag lyckades inspirera Linda som nybliven scrappare, join the gang vettja hehe!

 - Mitt blivande KISS-scrapping
Sedan dök Tina och Anders upp.
Tina hade dessutom handlat kinamat till sig själv och mig, det satt som en smäck ;)
 - jag gick loss på Tinas hår ;)
Vi lät grabbarna pysa iväg och hyra film inför kvällen och sedan igårkväll bestämdes det även att fr.o.m. nu får grabbarna inte lov att välja fler filmer.
De hade valt "I am legend", som jag visserligen hört har fått himla bra kritik så ni kan föreställa er missnöjet då man sett en uppbyggande film fylld av detaljer bara sluta huxflux á la "och så levde dem lyckliga i alla sina dagar"-style...

"Cloverfield" var ännu en pissig film vi kämpade oss igenom, särskilt jag då den KONSTANT filmades ur samma perspektiv som "Blairwitchproject" fast i stan - d.v.s. ngn som springer runt med kameran ständigt och allt blir mest bara flimmrigt och suddigt för att inte tala om hur åksjuk jag kände mig efteråt.
Även den filmen slutade bara så där mitt i allt typ.

Jag sov dåligt och vaknade titt som tätt och drömde allmänt skumt - som jag brukar när jag ser filmer av det stuket.

Seg som få gick jag upp i morse bara minutrar innan jag skulle börja, jag hade inte en susning om larmet hade ringt som det skulle eller om jag undermedvetet stängt av det men pigg vore en överdrift att kalla mig själv vid den tiden heh!

Och ca trekvart in på mitt arbetspass kände jag att nu hade jag fått nog av att jobba som jag gör.
Jag gav bort ett par skift, jag bytte några och gav bossen en lapp med tider jag inte orkade jobba.
As easy as that folks!

Så nu har jag en tredagarsledighet framför mig igen ;)
SKÖÖÖÖNT! :D
And may I add a "Wohoo"!

Peace! - you know the rest

 - Alex och T leker
 - Ida
 - flum på jobbet

Kommentarer
Postat av: mats

Bra att vilar upp dig haha!

2008-07-14 @ 23:57:28
Postat av: Tina

Oj va skönt att bara kunna lämna ifrån sig en massa pass...!! det hade inte varit fel ibland... här va en till som blev besviken på I´m ledgend, hade väntat mig mer av den filmen.... kram

2008-07-15 @ 10:05:08
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

tråkigt.. jag som trodde att en will smith film givet skulle vara bra.... då ska jag alltdå inte se den..

kram

2008-07-15 @ 14:05:09
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Skönt med lite ledighet!



Jag gillar bilden på hunden. Och frisyren var ju jättefin! Förresten får jag nog "stå ut" med I am Legend i alla fall ... gissa om sambon har tjatat.

2008-07-16 @ 12:37:39
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: Nina

Hahah, eller hur.. :) Du ska bara se när Zalina dricker vattnet från strålen.. Hahaha. Så lökigt.. Vi måste ses snart över en cider på Hampan eller ngt.. sakna Puss

2008-07-16 @ 12:42:45
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Postat av: Sofi

Jag brukar säga till henne att jag inte talar "skrikiska"!! Fast det säger jag när mitt tålamod tagit slut efter timmars skrik (nja inte riktigt timmar, men det känns som det i alla fall!!)

2008-07-17 @ 14:14:15
URL: http://zofi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sänder en solig hälsning från cypern och vill tacka så hjärtligt för den trevliga dagen vi haft tilsammans sist! Den gör jag mer än gärna om. Blev helnöjd med albumet! Tusen tack! Kram och puss

2008-07-18 @ 18:12:36
Postat av: bina

Hej gums! Ja, ringt dig några gånger från fast telefon i Norge men du har inte svarat. :( Jag tänkte höra om du hade haft tid och lust och ses en sväng imorgon (söndag)? Tar sedan nattbussen tillbaka till Norge. Puss

2008-07-19 @ 10:39:29
Postat av: yasmine

Läget? Vilken söt vovve :) Hoppas sommaren din är fin :)

2008-07-22 @ 19:16:21
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0