And so shes back...

but just for a short stop.

Det har varit mycket nu, det vet särskilt de jag håller telekontakt med, inte för att jag knappt hunnit det ens.
Hu vad tiden rusar och allt bara stockar upp sig med vardags-saker, jobb, barn osv.
Känns som om jag inte hinner med mitt sociala liv alls, jag hinner aldrig pyssla eller sy eller måla.
Men några snabba snack har jag allt hunnit med med vissa och en fika här o där.
Senast igår flydde jag fältet hemifrån och tog ett par oförskämt goda drinkar med saya.
För övrigt har jag i stort sett endast orkat med filmkvällar i sällskapsform med T och Tina.
Jag har även fått flätnoja då alla blir mina offer som sätter sig i soffan hos oss, känn er varnade ;)

Jag bjuder på lite pics för att ge er ett hum om mina överösta veckor men ack så mysiga med.
Allt har sin ljusglimt, det gäller bara att vilja se den.
Jag håller på att läsa vidare på "Bitterfittan" och har nu bestämt mig för att köpa ett tjugotal exemplar och allmänt dela ut dem till vänner och särskilt folk som väntar barn. Därmed basta and thats all folks, for now ;)

Peace!
 - the purple lady
 - drinkar, drinkar och åter drinkar.
 - jag och Tina - pågarna myser - min smärtsamma bränna - jag o saya - martin som var sugen på att få skjuts på barnstolen i cykeln hrm :P
 - sayas gipsade fot som nästan ingen lade märke till, tufft av henne att lalla rundor på en festival med en gipsad fot if you ask me, och med stil dessutom! - saya i egen hög person - helmysig vinkel från Dunkers
 - och slutligen en finfin solnedgång vid hamnen som grädden på moset ;)

Kommentarer
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

love you!

2008-07-26 @ 16:27:43
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Har saknat dina inlägg!

2008-07-26 @ 20:46:36
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0