Vill man ha något gjort...

så får man faen i mig göra´t själv!

Blir så grymt förbannad på män!

T gör det liksom inte bättre... Morr!
Viss, ibland är jag supermom, men ska det behövas????
WTF!

T lovade o fixa inhandling idag då jag skulle på babysim.
Tror ni inte han ringer o frågar vad som skulle köpas? - ska jag hålla allt i huvudet?
Jag påpekade att jag tidigare under dagen skrivit en inköpslista åt honom... och den låg fortf kvar på soffbordet.
Han glömde... en fjuttig liten lapp...
För han har inte det blekaste om vad som behövs eftersom han inte ens vet var allt ligger i huset...
Gissa vem som sköter det med?

Ja vad ska man med karlar till?
Särskilt en som inte sköter ett skit?

Puh!
 Det var skönt o pysa av sig lite..!

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

ibland behöver man skriva av sig lite..
man borde ha en hemlig blogg där man kan spy av sig alla galla..

puss

2008-01-07 @ 19:39:47
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: Mats

I am a MÄN.

Vi behöver liksom uppfostran. Men det är väl bättre du skäller på din egen gubbe än på oss andra "oskyldiga" stackare....

2008-01-07 @ 20:56:05
URL: http://matspalats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0