Trött som få...

är jag idag.
Alex har haft feber under natten och det blev att jag och T sprang in hos honom om vart annat ca två ggr i timmen... kul... inte.

Jag fattar inte, skulle inte ens kunna föreställa mig hur kolikbarn och deras föräldrar har det! blä!
Jag är en trevlig person med vett i huvudet men när jag inte får mat eller SÖMN blir jag en griiinig människa haha!

Testade ett knep som barnmorskan gav och la i en del socker i det där Gudsförgätna äckel wannabe-mjölken och prövade att lura i Alex.
Same story again bara det att nu blev han riktigt arg på mig - ngt i stil med "fattar du trögt morsan eller tror du att jag är utan smaklökar?!" :P

Så är jag äkta husmor och gör min egen barnmat haha! Illa illa, den där utekvällen kommer snart till pass, känner mödravibbarna ända ut i fingerspetsarna haha!

Ska bli skönt o skämma bort sig själv och glömma allt vad babygrejs heter :P

Peace!


Kommentarer
Postat av: Mats

Haha, innan trodde jag du var sötast i familjen!

2008-01-17 @ 16:19:34
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Mats

Är det korkade kommentarer på bio! Jag älskar ju det (fast kanske bara mina egna då...)

Nej det är nog så, men vad ska man hitta på då? Jag har inte några direkta kompisar (jag tycker samma om killar/män som du). Och det är för kallt för långa promenader i månskenet...

2008-01-17 @ 17:25:45
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Sofi

Jag tror att vi kämpade i minst en månad innan Elvira äntligen tog flaskan..... SKITJOBBIGT!!! Truga på bara... nån gång släpper det!

2008-01-17 @ 17:39:19
Postat av: Designtjejen

Gud så söta ni är!

2008-01-17 @ 23:18:53
URL: http://designtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0