Trillingar..?

Ja idag känns det som om jag tar hand on TRE ungar - Alexander är juh givet.
Men båda katterna kräver uppsyn idag!
Den lilla för hon har inte fått kläm på att gå med tratten på huvudet plus att hon är extra ynklig o liten just nu medan den stora är hur nyfiken som helst!
Hon känner sig aningen hotad så hon reser ragg för jämnan men ändå smyger hon fram på magen slickad mot golvet i Whiskeys riktning o nosar försiktigt på henne.
Den lilla faller av soffan titt som tätt och då ska juh Snuttan fram igen o både morra o hävda sig.
Samtidigt har min lille son lärt sig en ny grej... att gnälla för kung o fosterland!
Jag vänder ryggen till o tar ingen notis om honom när han gör så, men det är lika tufft att höra på för det.
Men Tacka Gud för Teletubbies  och Sara som tipsade om det!
Visserligen är avsnittet med "Tubbie-bröd" igång nu och jag har nog hört ordet säkert en miljon gånger nu - DET är hjärntvätt haha!

Mega skallebank som innfinner sig och tusen sysslor och grejer att göra.

Så jag kände att jag ska nog hålla mig inne idag och vila upp mig så fort Alex ska vila igen.
Men eftersom jag har ärenden i stan så ringer jag T i hopp om att han ska kunna avlasta lite...
Svårt ett be om hjälp när hjälpen inte finns där... eller rättare sagt inte svarar i sin lur... suck!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Mats

Man måste se det positiva i allt. Var glad att gubben är borta så du inte FYRA att ta hand om :)

2008-01-29 @ 13:48:36
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Mats

Varför sitter du här? Du skulle jue städa!

2008-01-29 @ 14:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0