Today:

Dagens spydighet:

Ett par blondinbella-aktiga brudar stiger in på Beleza där jag och Saya är i full färd med fikandet och snackandet.
De skiter i att stänga dörren efter sig och det blåser in kraftigt.
Alex sitter mest utsatt och jag vänder mig om, ser dörren öppen och tittar sedan mot bimbosarna som strosar vidare in utan att ta notis.

Jag: "Hallå! Man kan väll stänga dörren efter sig!" i  varken sockersöt eller alltför oartig ton, bara lagom provocativt :P
Ena bimbon: "Man kan väll lyfta på röven och göra det själv!" medans hon marscherar fram o stänger dörr´n.
Jag: "Nä, när man har barn skiter man i vilket!" med glimten i ögat men ändå halvt på allvar.
Hon: "Jag märker det!" i krängd ton.

Strax därefter pyser dem.
Tyckte jag var skojj medans Saya kanske hellre hade velat sjunka in i stolen?
Jag kan va sån ibland. Le... Ja, ibland kommer en elak sida fram i mig, som inte menar någon större fara men ändå inte kan låta bli att driva med folk.

Dagens Dubbelmoraliska:
En ung kvinna med det typiska rosa bandet fastnålat på bröstet, står och blossa för kung och fosterland. Om inte det är dubbelmoral vet jag inte vad!!!

Har hunnit med fika och snack, gått på mjölkskolan och här ska lagas barnmat utav bara den och hunnit söka jobb :)

Snart städning på schemat sedan är det scrapping för hela slanten ikväll :P

Peace!

Kommentarer
Postat av: Mats

Puh, tur jag inte har något rosa band så slipper jag A:s elakheter (några av dom)...

2008-01-21 @ 16:10:08
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Mats

Vill jag inte säga, du blir så högfärdig då...

Men det börjar på B...

2008-01-21 @ 16:44:23
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

haha började direkt tänka på om ajg hade ngn rosa band på mig men det har jag nog ine fast på ngt år..

vad för jobb sökte du+
puss!

2008-01-21 @ 17:40:12
Postat av: missmaddis

Du gjorde helt rätt som sa ifrån.

VI ska nog inte ut tillsammans du & jag, det kan sluta med slagsmål? :P

2008-01-21 @ 17:41:21
URL: http://missmaddis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0