spinning around..!

Ja just nu är jag jättemycket uppe i varv, jag både donar, städar, tvättar, hänger upp tvätt, viker tvätt och diskar.
Ska relaxa strax.

Idag var en helskön dag som jag spenderade på tu man hand med Tina - och Alex förståss.
Det blev bestämt spontant igårkväll att jag skulle hänga med Tina till Väla.
Vi skulle båda på jakt efter en outfit inför tösakvällen på lördag.
Och som vanligt handlar jag på tok för mycket medans sällskapet håller huvudet kallt och har en nypa sunt förnuft... till skillnad från mig :P

Men jag är supernöjd ändå ;)
Vi snackade om allt möjligt och bara umgicks.
Både käkade frulle och lunch och gick in i affärer ett par ggr per butik haha!
Men det är bara för att Tina veeelar :P

Hon är jungfru och eftertänksam!
På vägen hem sjöng hjärtligt och ljudligt som bara töser kan och Alex fick utstå :P
Fikade en lååång fika där både Nina och Pontus dök upp och vi tjattrade om det mesta ;)

Väl hemma slockande Alex på direkten i sin säng och jag satte igång med både det ena och det andra - lika bra att passa på nu när jag är "on fire"!

Men som sagt så ska jag strax försöka slappa lite.. ja ni läste rätt - jag ska FÖRSÖKA ;)

Peace out!
Och tack för en helskön dag Tina!

Kommentarer
Postat av: Nina

och som vanligt hittade du en outfit till lördag medans Tina köpte en massa annat ;-)
Hihi..
Tack för en supermysig fika..Även riktat till Tina :-)
Skriver det här eftersom hon inte har nån blogg än (!) ;-)
Nu ses vi inte förräns lördag och då ska det sviras lååångt in på natten :-D
Pusssss

2008-01-30 @ 21:13:00
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: Mats

HA! Jag visste det. Du är aldrig hemma när jag ska hälsa på... Du undviker mig :S

2008-01-30 @ 21:20:34
Postat av: Mats

Haha, jag räknar inte med att du ska vara där men jag tycker det känns så skönt att vara nära dig :P

2008-01-30 @ 22:44:41
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

låter som du haft det trevligt igår vännen
ses snart!
kramar

2008-01-31 @ 08:20:37
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Sofi

Fasen att man kan längta efter nåt så intensivt som en utekväll med töserna... Är man undernärd på egentid då eller??? Jag håller på att dö. Hoppas vi ses ute!

2008-01-31 @ 10:30:03
Postat av: Tina

Tack för igår....!!! O för att du stod ut med mitt velande....! :-D
Får se vad det blir på lördag... hihihi
Kram

2008-01-31 @ 10:40:15
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

jisses inte bloggat på över ett dygn vad händer alma?
miss you

pusss!!

2008-02-01 @ 07:38:09
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0