So far so good...

Ja än så länge (peppar peppar) har denna dagen artat sig rätt fint!
I.o.m. att vi fortf. hade bilen passade jag på att fixa med en massa småärenden och supermom dök fram och allt var klart inom loppet av en timme!

Extra kul var en oväntat tidig inkomst i kassan, Katjiiing man tackar! :P

Sen fick jag ÄNTLIGEN i mig min otroligt efterlängtade sushi med!
Aldrig att den smakat så gott som idag!

Sen var det hemfärd och nu sussar lillkillen och jag får äntligen egentid då T ändå är iväg en runda. skööönt!

På återseende!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Tack för kommentaren om mina scrappings.... Ibland har man tur och lyckas!

2008-01-18 @ 18:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0