Skön avslutning:

Jahapps, sitter nu och är nöjd med dagen.
Har fått värsta sovmorgonen, som var välbehövlig ;)
Gickk upp, duschade och softade vidare mot soffan.
Mr.B hörde av sig och frågade om jag ville ta en snabb fika.
Så blev det. Med både honom, hans coola morsa och C.
Vi fick visserligen leta oss fördärvade efter ett ledigt fik då stan var fullkomligt smockad med folk! Undrar varför dock, ingen löning, barnbidrag eller föräldrapenning nu inte... hum..
Oh well.

Hann med att handla lite.
Åkte hem, lagade mat, mös med Alex och sedan åt vi middag med T´s päron.
Helmysigt!
Sedan såg vi på två filmer medan vi mumsade på en massa gott, och då menar jag EN MASSA.
Fick för mig att vi skulle ha både kaffe och kaka (T´s pappa hade med sig fastlagsbullar tror jag det heter) sen blev det juh både chips, choklad, godis, brieost och melonskivor (vilket BTW var en supergod kombo!).

Som perfekt avslutning på dagen fick hans farsa även rätt på tvättmaskinen och vi kan ÄNTLIGEN tvätta!

Aldrig har jag varit så glad över att få tvätta som idag haha! Vem hade kunnat tro det - vara överlycklig över att få tvätta haha!


Natti gott folk, imorrn ska jag fortsätta tvätta för glatta livet och sen är det kalas som gäller.

Bjuder på lite pics på Alex som nu är värsta Casanovan - alla brudar är efter honom och han dreglar för fulla muggar hihi!

Peace!



Och så lite vårtecken, tidigt men önsketänkade ;)

(honungsmelon fylld med hallon)


 en liten vinkel av mr.B och J´s nyårpresent

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Wow, vilken fin blogg du har! Helt underbar! ♥

2008-01-13 @ 00:00:03
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

alex är så söt!

2008-01-13 @ 10:18:33
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Nina

Hahaha..Tur att mitt diadem inte sitter så fel det bara kan göra :-/
Hörs sen.Puss

2008-01-13 @ 10:18:43
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: jessica

villken liten goding du har...o har han bytt hårfärg? har ni färgat håret på han?? :)

2008-01-13 @ 13:26:32
Postat av: Annsingen

ÅÅÅÅ dreggelperioden ..vem minns inte den..
Sedan upphör dregglandet några år på dom små liven för att komma åter i tonåren ..men då dregglar dom av andra orsaker...tro det har med hormoner att göra:))

2008-01-15 @ 16:11:29
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0