Rättelse...

det bör nog stå SMÅPOJKAR än män i nedanstående inlägg.
Ledsen Mats, men var är ni män? vill gärna veta, ni får mer än gärna skriva era mailadresser. Hade varit intressant att träffa en riktig man.
Och att ni behöver fostras, det har du så rätt i - jag ska göra mitt bästa att fostra min lilla man Alexander, men vad ska JAG göra under tiden.
Jag försöker fostra min generation inför alla töser som ska dejta min lille prins i framtiden, men vad fanken gjorde våra svärmödrar? jo PJOSKADE!
Våra män tror juh att kalsongerna tvättar och viker sig själva!

Nej, har fått prata av mig över kafferep med Tina så nu är jag mindre arg iaf ;)
Tack!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Mats

Vi män är gifta och har fått barn och blivit som vilken kärring som helst...

2008-01-07 @ 22:47:08
URL: http://matspalats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0