On request!

Jag har fått lite förfrågningar om varför jag inte bloggat idag hihi!
Det har blivit en god vana för mig att blogga titt som tätt. Mest för att få lite perspektiv och få vädra i skallen lite.
Idag kändes det som om jag inte hade något vettigt att blogga om och lät därför bli.
Har egentligen inget vettigt att blogga om nu heller men kan juh dela med mig av helgenplaner ;)

Imorrn ska jag upp och käka frulle på E.H med Sabina.
T är hemma sjuk så han tar hand om Alex och jag får lite egentid. Sååå skönt och himla uppskattat.
Känner som Sofi - varför sova under egentiden, skönt att bara njuta av attsova bort den?
Hursomhelst.
Efter min frulle på E.H. tänkte jag faktiskt vara snäll nog att köpa med mig ChaiLatte i takeaway form o ha med till min frisörska.
Jessica heter hon, jobbar på Frisyrmakarn på Söderpunkten.
Hon är helgo och hur trevlig som helst.
Hon är även den enda som verkligen kan hantera mitt hår men det trista är att det är så förbaskat dyrt att klippa sig nuförtiden - nära på 400kr faller inte mig på läppen så att säga.
Särskilt inte då jag är modig nog att klippa mig själv o resten av familjen (förutom de ggr jag låter vännerna experimentera, galet jag vet men mitt hår växer snabbt som sören!)  :)

Därför ses jag o Jessica kanske en gång om året. På den tiden hon tvättar mitt hår(det är lyx för mig, ÄLSKAR att bli ompysslad och de har dessutom massagestolar man får sitta på under tiden som känns som tjugotal händer som får vardagens spänningar att släppa!) och klipper det hinner vi ta igen ett års huvudsakliga skvaller.

Efteråt hade jag tänkt flumma rundor på stan o gotta mig. Ska banne mig få i mig sushi med! :D

Sedan ska jag handla ingredienser till kvällens mys med Nina o Tina.
Vi hade tänkt grilla och se en chickflick.
Snacka skit och flumma sådär som bara brudar kan på er rosamolnsaktivgt vis haha!

Nej gott folk, nu ska jag pyssla vidare härhemma plus skriva klart min handle-lista.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas du får en mysig för o eftermiddag...!! O bara tänka på dig själv...!! :-) njut av egentiden
Kram

2008-01-24 @ 20:47:57
Postat av: Junitjej

Vad får dig till att tro att jag aldrig svarar de bloggare jag får kommentarer av? Jag har svarat flera stycken idag.

2008-01-24 @ 22:20:21
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Mats

Ha en riktigt mysig dag och ta vara på dig själv i morgon. Det har du förtjänat (Försöker sägra det som om jag visste det, men jag tror det :)

2008-01-24 @ 23:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0