När jag ändå har ångan uppe:

och är igång med att yttra mig om sånt som stör mig:
A: varför i all sin da´r vara trevlig tillbaks men sen inte svara dagen därpå? - hänvisat till KINA
B: Kanske är det "kändisskapet" som stigiet er åt huvudet, jag har full förståelse för att man ibland glömmer bort att svara men ni två svara juh aldrig på varken kommentarer eller msn - hänvisat till Maddi och Babbi. Jag diggar verkligen era bloggar, men aldrig att jag får svar?
C: detsamma gäller er övriga med som jag ofta kommenterat men ni varit så tråkiga med att inte svara tebax, WTF?liksom.. - även hänvisat till Bea

Nä, skiter i det nu, raderar er från listan min och tror t.o.m. jag bojkottar skiten, blir nästan sur så då är det inte värt det ju.

Godnatt på er, I know you´re reading so why not make yourselves heard?

Modigt va?

Kommentarer
Postat av: Mats

Jag har inte tid att svara, men å andra sidan vill jag inte bli RADERAD...

Puss

2008-01-14 @ 08:55:37
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Sofi

Usch.. känner mig lite smått träffad... Jag vill inte heller bli raderad!!!!!!

2008-01-14 @ 09:12:41
Postat av: Bea

Hoppsan. Jag e skitkass på att kommentera, jag har sett din första kommentar när du hittade mig men sen har jag inte sett fler. *går genast in på bloggen och tittar* Jag vet att jag kommenterat nåt inlägg i din blogg. Men jag är lika bra på att kommentera som att blogga. Likadant på Familjeliv, skitkass på att skriva i gästböcker. Hur blir man raderad?? Är inte hemma på detta området. Ha det gott!

2008-01-14 @ 09:39:32
Postat av: Nina

Hahahha..Du är för go gumman..Men jag håller med dig.Skitsurt att när man skriver kommentarer men aldrig får tillbaka..
Jag känner mig inte träffad för jag vet att jag skriver kommentarer o sedan svarar på dom också :)
Love..Puss

2008-01-14 @ 12:14:58
URL: http://ninafallstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0