Mommadejt!

Ja idag var det då dags att träffa Zezze och hennes Wilda igen, det var ALLDELES för länge sedan!
Möttes upp på stationen och började bege oss mot hennes lya.
På vägen möttes vi av ingen annan än Zofi!!
Äntligen sågs vi IRL och jag fick se hennes lilla Elvira! Så söt!
Strax därpå mötte vi Marlene och hennes Kevin på cykel, jag tyckte han var jättelik henne.

Stack upp till Zezze och fikade gott och snackade om allt mellan himmel och jord samt gamla godingar såklart!

Kevin var hur väluppfostrad som helst och en artig liten påg i mina ögon! Och snackig!

Wilda hade lärt sig krypa och tog sig fram vart än hjärtat begärde och snabbt gick det! Kul att se hur de små liven utvecklas så snabbt.
Himla mammig var hon och blev nog lite sotis då Zezze mös en kort stund med Alex och vägrade trugas av Marlene och hennes inbjudan till att sitta i hennes famn, det var morsan som gällde och inget annat dög :)

Efter en stunds babbel tröttnade Alex och snart gnällde Wilda och Alex ikapp och vi skyndade oss på med kläderna och tog en runda ut.

Det bestämdes att vi skulle till en öppen förskola som Marre och Zezze brukar vara på med sina små.
Sagt och gjort styrde vi stegen ditåt.
Typiskt nog somnade både Wilda och Alex på vägen och sussade hur djupt som helst när vi väl var framme.

Där mötte vi Zofi igen och vi fick chans att snacka lite mera och jag är helnöjd med dagen alltsomallt för det var skönt att få lite tips inför den snart ankommande framtiden.
Jag, Zezze och Zofi(sorry Sofi, för mig kommer du alltid vara Sofi med Z:a :)) slog följe till stationen och jag hade perfa timing då ett tåg kom bara minuter efter det att vi ställt oss på stationen.
Hoppas vi ses snart igen!

Ringde T från tåget och krävde mat på bordet, för nu var jag HUNGRIG!
Kom hem till stekta tacobiffar och ris. Det var skönt med mat i magen och nu vaknade supermom i mig.
Snackade en kort stund på msn med M(som btw passade på att slinka förbi my place och dessutom vara himla nära Bjuv UTAN att träffas - fegis, Skäll ut honom gott folk! :P) , tänk så många vänner man kan få här på BLOGG!! :D

Härligt!

Badade Alex och passade på att både busa och mysa nu när han var uttröttad och orkade inte spralla lika mycket hihi!
Sen var det bingen som gällde.
Nu ska jag hänga tvätt medans supermom är kvar :D

Peace!

 - något suddig bild på Z & W, någon bild på Marre fick jag inte lägga opp tyckte hon(dock hamnade hon med liite på denna bild, sorry)

 - Jag och Alex, this one is for you Zofi, vet att du bara fick se nästippen på Alex i stort sett och oturligt nog ;)



Kommentarer
Postat av: Sofi

Zofi funkar precis lika bra... Vilken JÄTTEfin bild på dig och lillkillen!!!!!!

2008-01-22 @ 20:53:20
Postat av: Mats

Hrm, jag tror jag går och gömmer mig :) Sudda, sudda, hjälp det går ju inte att ta bort det här!

2008-01-22 @ 21:26:04
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Bea

Får jag vara med nästa gång??

2008-01-22 @ 23:00:09
Postat av: Mats

....du...är ju också söt!

2008-01-23 @ 12:48:23
Postat av: jessica

de va uberkul att ni kom. nästa gång kommer vi o då blir de snaaart...vill ju inte vänta så länge igen ju!!!
pussa myskillen från oss

2008-01-26 @ 11:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0