Min dagsplanering:

Ja idag ska vi:

  • Köra iväg o lämna Whiskey för kastrering
  • Käka frukost på E.H.
  • In på lasarettet och ta pricktest, dvs allergitest på Alex
  • Storhandla
  • Hämta upp T´s mamma som ska med på - se nedan
  • Gå på babysim
  • Hämta Whiskey från veterinären
  • Käka kvällsmat på BurgerKing
  • Jag ska blogga om dagens planering gick vägen, men det gör det aldrig - det blir aldrig som man tänkt sig. Samtidigt ska man ta dagen som den kommer ;)
  • Sitta på MSN en stund
  • Krascha i soffan förmodligen, för jag kommer att vara HELT slut

Ha en bra dag gott folk! Peace!


Kommentarer
Postat av: Mats

Nja, det ser tufft ut, men det är så jäkla långt till Italien jue. Då hinner du kanske inte tillbaka till klockan 6...

2008-01-28 @ 07:41:05
Postat av: Sofi

Jag har provat det där med att skrika.. Inget biter på min lilla spätta!

2008-01-28 @ 08:39:36
Postat av: Mats

Om nån kör lite lösryckta citat. Smugglat på Almas blogg:
- Hämta Whiskey från veterinären...

Nu ska jag åka och träffa Henrik, sonen, vi ska jobba på Städgrossen idag med deras webbshop. Ha en bra dag.

2008-01-28 @ 09:34:57
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Nina

Du har ju nästan ingenting att göra idag ;-)
5 dagar kvar..
Love you..Puss

2008-01-28 @ 11:29:40
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

önskar dig lycka till ;-)
vi får ses snart!
saknar dig

puss

2008-01-28 @ 13:28:43
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0