Long time ago...

ja, det var ett tag sen en lista dök upp här o jag hittade en som jag ska roa mig med i några minuter.

För tio år sen - 1998
1. Var jag 13 år
2. Hade just flyttat från hemmet
3. och in i hjärtat hos min mormor
4. klippte jag mig superkort från mitt långa långa hår

För fem år sen - 2003
1. Tog jag studenten
2. blev utslängd p.g.a. att jag hade ne svensk pojkvän
3. och flyttade in med honom - big misstake
4. började jobba på allvar

För fyra år sen - 2004
1. Slog mig fri från den tidigare nämnda pojkvännen
2. gjorde ett självmordsförsök och blev stoppad av en vännina
3. Flyttade in i en alldeles egen lägenhet
4. och startade mitt liv på nytt

För 3 år sen - 2005
1. Var mitt festår ihop med Nina
2. Levde jag ut och var för en gångs skull bara en glad och käck tjej
3. Tålde en jäkla massa sprit haha!
4. praktiskt taget bodde hos Sabina och hade mina djupaste samtal trots min nyvunna finfina lägenhet hihi!

För 2 år sen - 2006
1. Vågade jag yttra min kärlek för T
2. Började jag jobba som försäljare
3. Började plugga på Komvux
4. Lät en galen finska bo hos mig i en månad

För 1 år sen - 2007
1. Gick jag på Sundsgården o fann en stor del av mig själv
2. där fann jag även Sara som kom att bli en nära vän
3.Flyttade jag och T till ett LUGNT område :)
4. Väntade jag Alex

För 1 månad sen
1. Var det julrusch
2. Firade jag för första gången jul med min son men inte med min mormor
3. var det krisigt mellan mig och T
4. och jag var hundra på att vi skulle separera.

Igår 28/1
1. Blev en lång dag
2. Kastrerade vi vår lilla Whiskey
3. Introducerade jag T till frukost på E.H.
4. Och började planera inför T´s födelsedag

Idag 29/1
1. Mår jag ok men känner mig sleten som få
2. Funderar jag på en outfit inför den efterlängtade lördagen ;)
3. Sitter med Snutta i knät som försöker desperat få vara med på tangetbordet
4. Ska jag ringa VHS

Imorgon 1/2
1. Ska jag köpa färg till köket
2. Förhoppningsvis vara betydligt piggare
3. Kanske rent av blogga i snuskisen ;)
4. Leta fram gardiner till köket

Om 5 år - 2013
1. Är jag förhoppningsvis utbildad socionom
2. har jag en sprallig o glad son
3. är jag på väg till ett land jag ej ännu besökt
4. Står jag i min trädgård och sår

Kommentarer
Postat av: Mats

Kände att det behövs en snällare kommentar nu :)
Hoppas din framtid blir sådär bra!

2008-01-29 @ 14:44:09
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Mats

Jomenvisst, till exempel om man sår vid den här tiden på året ska man nog inte räkna med att det blir något av det :P

2008-01-29 @ 15:18:43
Postat av: Mats

Fyyy, Mats, nu var du ju dum igen (så behöver du inte säga det...)

2008-01-29 @ 15:23:07
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

så mysig lista! den snor jag av dig senare ikväll

2008-01-29 @ 15:47:50
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

fyra dagar kvar till vaddå?
ahh lördagkväll eller? ;-)
my place?

2008-01-29 @ 16:57:53
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Mats

Kanske för att jag inte orkat skriva fler än ett inlägg? Nu skall jag åka och hyra nån gammal film. Förslag?

2008-01-29 @ 17:03:02
Postat av: Mats

Haha, är han också en Jane :)

2008-01-29 @ 22:38:47
Postat av: Designtjejen

Åh.. vad bra skrivet!

2008-01-30 @ 09:04:56
URL: http://designtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0