Liten och osocial...

känner jag mig nu.
Är förbaskat trött, tror det hänger på vad man stoppar i sig i mitt fall. Känner inte för nånting i matväg.
Ska pyssla klart här hemma... men jag är så instängd! och så pissväder på det liksom! bläh!

Fick bilder från Sessan igårkväll och samtalsämnet om kameravinkeln kom upp på tal igen.
Det är ett återkommande ämne och a.o.  tycker jag!
Disskuterade även detta med mr.B på nyår med.

Att ta en bild underifrån huvudhöjd är BIG NO-NO! Så är det bara! Då kan även den smalaste och slankaste få dubbelhakor!
Däremot gärna snäppet över huvudhöjd blir kanon! Man drar av några kilon och fokusen på ögonen blir prima!
Skall bevisa detta genom att modigt lägga in ex. på mig.

 - underifrån     - och ovanifrån!
Big differense if you ask me!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Nina

Mhm..Så sant så :-)
Snart hun,ska vi ut och skaka rumpan igen..
Lav..Puss

2008-01-02 @ 17:17:58
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: Catharina

haha håller med. märkligt att det är så. man ser lixom mer ut som sig själv sådär ovanifrån, fast man ser ju inte sig själv så i spegeln. ritkigt mysko egentligen. hade gärna setts men var med duon sanna/sabina. kanske nästa? miss you. har inte hunnit läsa några bloggar på länge, så har uppdaterat mig om vad som händer hos dig nu.. vill du prata om det ändå så får du alltid det, annars kommer jag vara samma gamla catha som alltid:) kramar (pussa alex!!)

2008-01-02 @ 21:50:35
URL: http://liljahazard.blogg.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

snyggt du fått till bloggen!
ses i morgon!
puss

2008-01-03 @ 14:52:46
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0