Husmor här!

som syr för fulla muggar något som skall bli en partytopp!
Såg värsta läckra, chockrosa, metalliska tyget som bara skrek åttiotal och kände inspirationen flöööda! :P

Har lärt mig en hel del...
Väskan var enkel att sy och kul!
Men mycket hänger på tyget - väsktyget var ett bastant tyg som man nog annars använder till gradiner.
Men detta tyget (till toppen alltså) var elastiskt och svårt att sy i. Inte mången plats till misstag heller då man bara kan sticka igenom tyget en gång sen syns småhålen efteråt.

Men så här långt har jag kommit hitintills, nu är det bara finputsning kvar.
Men det får bli en annan gång, jag drog skyddshöljet över min lilla "Brother", hällde upp ett glas vitt, kikade nöjt på mina verk och sade godnatt till symaskinen och tack för idag :P

Smakprov:


Peace!

Kommentarer
Postat av: Mats

Har inte tid att kolla din ordentligt just nu, men tack... antar jag!

2008-01-06 @ 21:25:55
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Soffie

fin blogg du har

2008-01-06 @ 22:48:25
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0