Frulle!

Mysfrukost med Saya idag, välbehövligt ;) som alltid!
Pratade om allt mellan himmel och jord.
Träffade på en gammal lärarinna från gymnasietiden som nog blev mäkta förvånad över att se mig med en unge i famnen hihi!

Ut på stan och fixa med ärenden, men det blev inte mycket som blev fixat dock.
Träffade barnmorskan för att kika på Alex röda prickar igen som vägrar att ge sig!
Efter simmningen igår var de ilsknare än någonsin och jag lyfte luren o lämnade telefonsvararmeddelande omedelbums.
Hon misstänkte mjölkallergi, vilket inte skulle förvåna mig alls med tanke på att man knappt dricker mjölk i vår släkt...
Så vi skulle prova på ngt som heter Profylac - dyrt som satan dock! 214 spänn för 3 liter, det klämmer Alex på tre dagar ju!
Så får väl la se om det blir bättre.
Visste ni att 70% av alla småbarn ÄR mjölkintoleranta? Jisses!
Dags o börja med käk på allvar tycker jag :P

Nej nu ska jag laga till något litet, bada lillkillen som spottar för fulla muggar nuförtiden (skitunge! :P), sätta honom framför Bolibompa, nattning och sedan är det EGENTID! Wohoo!
T ska till studion och spela in mera... Ska faktiskt fråga om jag får länka till en snutt av deras demo, den låter förvånansvärt bra faktiskt!
Betydligt bättre än förra!
Jag gillar hårdrock men drar min gräns när jag inte kan höra vad de sjunger, eller i det fallet då VRÅLAR! hrm..
Men i deras nya demo kan jag faktiskt höra det och musiken är grym ;)

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

love you!

2008-01-15 @ 18:54:12
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Catharina

gonna miss you too! by the way så har jag en liten present till dig. nånting till ditt scrappande.. men den får du efter egypten! hihi ;)

2008-01-15 @ 19:35:07
URL: http://liljahazard.blogg.se
Postat av: Mats

Det var trevligt. Du är bra.

2008-01-15 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0