Finally - a break!

Life cut me some slack!
Skönt när saker o ting vänder... om så bara för en kort och flyktig stund. Det räcker. Man får lite andrum och hinner "vädra i skallen".
Fick goda råd som jag gluskt tog emot igårkväll av en... just det - en av det mosatta könet! God forbid ;)
Tackar för de kloka orden, som tycks gjort susen i alla fall i min skalle. Som sagt, om så bara för en kort stund - nothing is forever?

Det är lite som jag alltid sagt - man måste nå botten innan man kan ta sig upp ordentligt...

Och nu faller även andra små pusselbitar på plats och jag kan andas.
Vill även tacka Mats, min karlakarl fr.o.m. nu för även hans visdomsord. You´re the man... possibly the only one in the universe hahaha! ;)

För övrigt bjöd dagen på shysst umgänge med Sabina och Catarina.
Lyckades även klämma in ett ärende - trots otrevlig service.
En helmysig filmstund med Catarina och en lugn kväll.

Som svar på Sayas fråga: jag ändrade om bloggen, jag hade stora planer för den men orkade inte slutföra då. Maybe tonight the results will show themselves?
För mycket engelska?

Peace!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ska bli kul att får höra vad som sagts gumman..Kloka ord behöver vi ;-)
Love you so much..
Ses imorgon,Puss

2008-01-09 @ 21:04:18
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: Mats

(Hoppas du menar mig). Haha, tack, men du har nog missat några galaxer.

Men samtidigt måste jag säga att jag uppskattar dig också och hoppas vi kan fortsätta träffas så här :)

2008-01-09 @ 21:27:29
URL: http://matspalats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0