Ett halvår sedan...

kom Alexander till världen... tänk vad tiden går fooort!!!
Känns som om jag kom hem från BB förra månaden!
Samtidigt känns det som om man hunnit med så otroligt mycket i utvecklingen.

T var ledig idag, han fick sovmorgon.
Det var en riktigt lugn start på dagen och solen spred sig sakta men säkert... Msnade med M och läste senare ikväll följande dikt på hans blogg:

"En vän visade mig
sin älskade ögonsten
och visade mig solen
när det var mulet här"

Den var fin! riktigt fin! :)

När T väl vaknade bestämde vi oss för att ta vara på vädret och att vi faktiskt hade lite Familjetid.
Så vi gick ut, genom det lilla skogsområdet och mötte mormor på vägen.
Följde med hem till henne och åt gott.
Alex fick en resesäng som var hur praktisk som helst!

På tal om Alex fann vi ngt nytt bus till hans förtjusning - nämligen att svinga runt honom i armarna.
Han gapskrattade länge o väl..!
Sen fick jag ännu en busidé - jag tog tag om hans anklar och lyfte honom, sedan svingade jag honom som en pendel och som han skrattade då!
Jisses!
Men det blev också dagens workout! Puh!

Vidare till svärisarna och mös där med. Fick lite babykläder och jag fick faktiskt två kappor med! hihi!
Lånade bilen inför imorrn och nu är jag hemma med en övertrött Alex och hann iaf se halva Miami Ink. :)

Jag är helnöjd med dagen :)
Ser faktiskt fram emot imorgon trots att det blir mycket. (Det är nog för första gången jag sett fram emot en Måndag haha!)

Peace!


Kommentarer
Postat av: Mats

Resesängar är en bra uppfinning så nu är det bara hitta resmål. Ojdå, ska du på utflykt i morgon! Italien...

2008-01-27 @ 20:15:55
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Nina

Hihi..vilken mysdag..Förresten pussa Alex och säg grattis på hans ½årsdag från mig :-)
Puss

2008-01-27 @ 20:43:11
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: Sofi

Det e gött när solen skiner!

2008-01-27 @ 20:49:01
Postat av: Bea

I lööv Miami Ink!!

2008-01-28 @ 08:19:09
URL: http://endlesslove.blogg.se
Postat av: Bea

I lööv Miami Ink!!

2008-01-28 @ 08:19:27
URL: http://endlesslove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0