Dagens i-landsproblem :P

Ja nu har jag sytt fyra mindre tvättsäckar som jag gärna vill hänga upp i badrummet.
Tyckte inte alls om vår förra lösning och igår pekade Sabina ut ett par  panelgardiner i döskalletyg under vår shoppingrunda och det började genast surra runt i huvudet och jag tänkte i stil med "det är juh billigare så här än att köpa metervara och why not?"

Så nu har jag sytt.
Vill gärna hänga upp dem i svarta, breda sidenband och knyta rosett på´t.

Men jag stötte på ett "bekymmer" - jag blir nämligen inte klok på hur jag ska få med texterna:
60C Vitt, 60C Svart, 40C Vitt, 40C Svart...
Funderar på att antingen sy på siffrorna i tyg eller kanske skriva på säckarna med plastfärg....

Några förslag någon?

Peace!


 

Kommentarer
Postat av: Mats

Finska är överlägset... Kank-aista - nej inte jag alltså :)

Vadå, har ni bara vita och svarta kläder!!!!

2008-01-26 @ 22:10:33
Postat av: Mats

Kanske texterna kan stå på banden, om dom är lite bredare alltså.

Alltså nu är jag även SYokonsult... :P

2008-01-26 @ 23:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0