2008-01-01

Yes box, jag vet vad du tänker mr.B - ja jag bloggar allaredan ;)

Kvällen gick hur fint som helst - trotts att jag faktiskt lyckades bränna hål på bordsduken!
Riktigt gott käk lyckades jag med (recept kommer sen) och gott sällskap och Alex var hur glad och sällskaplig som helst.
Efter den mysiga nyårsmiddagen - som bestod av förrätt: chamisar fyllda med olika creme bonjour, huvudrätt: fläskfilé fylld med mozzarella samt grön pesto följde efterrätten: vitchokladmousse(gjorde jag själv), chokladmousse och vispgrädde(som jag galet nog vispade för hand!).
Sedan var det Irish Coffe på det och tärningsspel ;)
Korkade upp champagne och hade första parkett på fyrverkerierna!

Vuxenpoängen går big time till mig: allt är diskat och undanplockat.
Och jag har börjat plocka ner julbelysning och annat pynt, väntar på att julgransbelysningen ska svalna så jag passar på att blogga om kvällen nu sen plockar jag ner granjäkeln med haha!

Nå, känner ni er äldre?
Några förhoppningar inför detta året?
Nyårslöften? - mitt är att börja simma med Saya!

God fortsättning på er!
Peace!


Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

saoo när ska vi börja simma? :_D

gott nytt år!

2008-01-01 @ 17:53:10
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0