Tonights the night:

Ja snaaaart ska jag hoppa i duschen o göra vid mig, jag ska nämligen på fölsedagskalaaas ikväll hos en gammal vän ;)

Det kommer att bli skumt att inte festa med det gamla vanliga gänget, men som dem säger: omväxling förnöjer :P

 - fölsedagspresenten (en glass-skål fylld med godis, eftersom tjejen jag ska till faktiskt kallas för just Godiiis och en comhemräkning i bakgrunden haha! ;)
 - sött gottis med surt utanpå :P

Igår var en helskön dag, vi njöt vidare av vädret, trots att det var ÄNNU kallare än dagen innan promenixade vi genom skogsdelen bort till min mormor en snabb runda där vi fikade kaka och Alex njöt av äpple och kex :P
Sedan stack vi vidare till T´s päron och hälsade på, där fick jag även träffa hans moster för första gången, som inte ens visste att jag skulle komma men ändå gav mig en jättefin klänning! Den ska jag ha på mig ikväll ;)
Där fikades det med och skvallrades :)
 - tog en bild på tulipanerna T´s mamma fått av hans moster a.k.a. hennes syster...
 - och en bild på den fina glasvasen dem stod i ;)

Nej gott folk, nu kallar duschen, sedan en fördrink medans sminket åker på, fördelen med att festa med Godis är att jag kan gå CRAZY ordentligt med sminket hehe! :P
Wish me luck och trevlig helg och kväll på er!
Peace!

Kommentarer
Postat av: Mats

Sött godis med surt utanpå - det är ju att förstöra godis :)

2008-02-16 @ 16:30:51
Postat av: Mats

Glatt överraskad? Menar du konserten? Jag blir förresten alltid glatt överraskad, kommer att bli det på onsdag med!

2008-02-16 @ 16:49:03
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

godis.. jag gillar namnet=)

ha det så kul nu ikväll gumman!
puss

2008-02-16 @ 18:17:44
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Nina

Haha..Va bra..Är så sugt sugen på det!
Haha..Jaa det måste kännas kontigt va?Att inte partajja med the crew ;-) Som sagt,omväxling förnöjer..Men vi tar igen
det den 8:e ;-)
ha det riktigt skoj ikväll.Hörs imorgon.
Kan du by the way på tors?
Puss

2008-02-16 @ 20:34:20
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: Nilla

Jaa...parta på man behöver komma ut ibland..ha så kul

2008-02-16 @ 22:11:14
URL: http://fnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0