tjuvlyssnat.se

Jag bjuder på lite skratt såhär mot kvällen.
Under tiden så plockar jag förmodligen ihop allt som ska med imorrn kväll i min egensydda väska sådetså! :P


En ung mamma och hennes dotter ~4 står och väntar på Alingsåspendeln.
Dotter: Mamma, vad är sex?
Mamma: Det är en siffra.
Dotter: Nej men inte så.
Mamma: Men hur menar du då?
Dotter: Men åååh, hur gör man sex?
Mamman börjar bli lite orolig nu.
Mamma: Sex är en siffra!
Dotter: Men mamma! Du fattar inte. Inte sån sex. Fem är ju såhär (hon håller upp ena handen med fingrarna spretandes). Hur gör man sex då?
Mamman andas ut och förklarar att man använder ett finger från andra handen också.


En mamma och hennes dotter ~6 står i kön till kassan.
Dottern: Mamma, när du fick mig, hur visste du att jag var en flicka då?
Mamman (förvånat): Det såg jag.
Dottern: Hur kunde du se det?
Mamman (fortfarande förvånad över frågorna): Du var ju naken!
Dottern (förfärat): Var jag NAKEN?!


En pojke ~7, går med sin mamma när han stannar upp och tittar mot tidningarnas löpsedlar.
Pojken: Mamma, vad är... orgasm?!


Peace!


Kommentarer
Postat av: Mats

Ja dom där frågorna kommer snart, hihi...

2008-02-01 @ 20:59:35
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Mats

Kan trösta dig med att det blir först senare. Det kommer emellertid en period innan, när dom lär sig ordet varför...

Alex: Mamma, varför är det ....
Alma: Därför att blalala
Alex: Varför det?
Alma: blalala
Alex: Varför?

Haha, träna på det!
Kramar

2008-02-01 @ 23:34:38
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Mats

Ha! Det kommer inte att funka! Tänk dig en stalker och multiplicera med 3 (fast dom är ju mindre och svagare, så man kan brotta ner dom och kittla dom)...

2008-02-02 @ 07:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0