The perfect ending.

Ja så blev något så tokigt enkelt men sjukt gott som spaghetti och köttfärs till kvällsmat igårkväll.
Jag slängde i lite pesto med och det förgyller ju så gott som ALLT och jag fick höra flera gånger under middans gång att det här var RIKTIGT GOTT från T´s mun som hade fullt sjå med att ta nya tuggor :)

Ljus och musik var grädden på moset och vi fick faktiskt både äta upp och dricka vin i lugn o ro innan Alex vaknade från sin vila och själv skulle ha mat.
När det och disken (som T tog) var över och Alex hade nattats satte vi oss sedan till ro i soffan, laddade upp med chips (Estrellas och någon annan sort som skumt nog hette "tralala-chips" - goda var dem iaf.) och gottis.
Satte igång Stardust och det dröjde faktiskt inte länge förrän jag gjorde världens upptäck som var så fruktansvärt uppenbar att jag skäms nu i efterhand, nämligen att Stardust är en film gjord på boken "Stjärnstoft" - DAH liksom!

Hursomhelst blev jag överlycklig för upptäckten, eftersom jag själv läst boken i yngre år och fullkomligt älskade den!
Så jag lutade mig tillbaks och njöt av filmen, för den var riktigt bra! :)

Efter det så var T helt utamattad och föreslog bingen och jag var inte sen på att haka på idén då ögonlocken vid det laget var mäkta tunga.
Så jag smet in i badrummet och gjorde vid mig, under tiden hör jag hur T kilar rundor i lyan men ger det föga mer tanke då jag förmodar att han gör det gamla vanliga: nämligen plockar in Babylarmet till sovrummet, hämtar vatten, jagar ut katterna ur vardagsrummet och så vidare.

När jag väl kommer ut ur badrummet är det beckmörkt, T tar tar i min hand - jag håller givetvis på att skita nermig så skraj jag blev (!) och leder in mig till vardagsrummet där det är fullt med ljus och en mys-skiva spelas.

"Får jag lov?" säger han och sträcker ut handen med ett flin på läpparna.
Glatt överraskad dansar vi långsamt i vardagsrummet och Gud så länge sen det var man hitta på sånt!
Över mer än ett år sen!

Helmysigt!

Nej gott folk, resten av kvällen behåller jag för mig själv och hoppas att ni hade en bra dag igår och framförallt att ni får en bra dag idag!
Vårväder idag med juh! :D

Peace!


image648

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

låter s men hel mysig dag!
puss

2008-02-15 @ 10:16:11
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Mats

Lite Valentinstämning där, hihi (bästa sättet att undvika flygande petflaskor...)

2008-02-15 @ 11:19:00
Postat av: Tina

Läser med en tår i ögat... Guuud va mysigt det låter...!!! Blir ganska lätt rörd...!!
Kram

2008-02-15 @ 12:11:28
Postat av: Nina

OMG,jag ryser..Så gulligt av honom :)

2008-02-15 @ 18:38:09
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: Nilla

Vilken kille....var glad såna växer inte på träd...

2008-02-15 @ 21:13:48
URL: http://fnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0