Snodd lista:

1. Hur gammal är du om fem år?
29 härliga år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag ?
Alex, inte många jag hinner tillbringa tiden med så här pass tidigt ;)

3. Hur lång är du?
167 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Narnia

5. Vem ringde du senast?
Min mormor

6. Vem ringde dig senast?
Mormor

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Det minns jag faktiskt inte. Jag raderar sms så fort jag läst dem för att spara minne

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror nog på hur tidspressad jag är.
Smsar gör jag nog mest när jag inte kan prata helt enkelt. T.ex. nattar Alex
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Så skild man bara kan bli skulle jag vilja uttrycka det.

10. När såg du senast din mamma?
två månader sen? såg henne som flyktigast ute på stan från bussen.

11. Vilken ögonfärg har du?
Mörkbruna

12. När vaknade du i dag?
Kl 08.00

12. Enda positiva med att vara arbetslös!
Att det är skönt första veckan..? sen klättrar jag på väggarna.

13. Vilken är din favoritsång/sånger?
Oj, det finns oändligt många men de första jag kommer att tänka på är Red Wine med UB40 och Blue Hotel med Chris Isaak

14. Vilken är din favoritplats?
Det är oftast köket, det är ett hems hjärta enligt mig.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Förmodligen i ett sånt där bås man sitter och ringer i när man jobbar med telemarketing! usch!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I en villa med en stor trädgård som mina barn leker runt i, med ett jobb jag stormtrivs med och en trygg familj.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mest skuggor, otroligt vad hjärnan kan spela en för spratt när man tillåtern den.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Crister Sjögren med I love Europe BAH! Han och Christian Luuk :D

19. Hur stor är din säng?
160

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär men satsar på en laptop i framtiden för att vinna lite mer plats och framförallt flexibilitet.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Jag sover rätt så fullt utrustad faktiskt.
Jag sover oftast i både mysbyxor och långärmad tröja, detta för att jag inte ska behöva asa på mig något när jag ska upp till Alex för att sedan sitta och frysa när jag sitter o matar honom.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
tre vanliga och en MEGAstor

23. Hur många landskap har du bott i?
tre-fyra stycken

24. Vilka städer har du bott i?
Arad (i Rumänien), Stockholm, Örkelljunga(jevvra skillnad jag vet! Jag trodde att de pratade ett annat språk där efter att ha lärt mig RIKSSVENSKA) och Helsingborg

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Hemma går jag alltid barfota, men annars föredrar jag nog flipflops eller mina stövlar, allt eller inget liksom :)

26. Är du social?
Mycket

27. Vilken är din favoritglass?
Ben´n´Jerrys glassar äger! Eller italiensk glass, och då menar jag från ITALIEN

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Vad som helst med choklad ;)

29. Tycker du om kinamat?
Älskar kinamat, absoluta favoriten är SUSHI!

30. Tycker du om kaffe?
Nej, jag älskar kaffe! 

31. Vad dricker du till frukost?
Ett glas vatten med Beroccabrustablett, se allra längst ner ;)

32. Sover du på någon särskild sida?
Helst vänster sida eller på magen

33. Kan du spela poker?
Thats for me to know and for you to find out

34. Tycker du om att mysa/kela?
Alltid, man kan aldrig få för mycket mys :)
35. Är du en beroendemänniska?
Ja, mer än jag vill erkänna tror jag. Men har jag däremot gett mig faen på ngt så är det lugnt.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Hum, nej.

37. Vill du ha barn?
Ja, gärna ett till iaf.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Rumänska, spanska, franska, italienska, svenska, engelska, latin.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Japps

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Jag älskar att se på havet, förr badade jag jämt i tid och otid i havet, men nu förtiden är det nog bassäng som gäller tills Alex blir större.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Hemmet

42. Äger du dyrbara smycken?
Ja, en del klenoder har jag.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Hum, det skulle nog vara: My name is Earl och " och en halv män

44. Kan du rulla med tungan?

Japps, den begåvningen besitter jag haha!
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Paplo Fransisco

46. Sover du med gosedjur?
Nepps, men med en jättestor avlång kudde och en hårdrockare :P

47. Vad har du för ringsignal?
Praeledium.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jajemen, inte för att jag kommer i dem dock..

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En drinkpinne, något som liknar ett tennisracket men den är elektrisk - till för att döda smådjur och slutligen en mugg med röda hjärtan på.

50. Flirtar du mycket?
Inte medvetet men ja.

51. Kan du byta olja på bilen?
Ja det kan jag faktiskt.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Haha! nej faktiskt inte :P

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Det var glaspärleresan av Maud Mangold

54. Läser du dagstidningen?
Nepp, jag är inte så glad för dagens nyheter... bara massa elände...
Däremot läser jag horosopet och Elvis i Metro
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Vi föräldrar

56. Dansar du i bilen?
Nepp, men sjunger :D

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Gamla godingar

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Grejer jag skulle ordna med och ringa till.

59. När var du i kyrkan senast?
Den tjugonde oktober 2007 - Alex dop

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Hum, Pia Smith.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Två dagar, dygnsur på det hela. Det värsta och bästa jag gjort i hela mitt liv, samtidigt.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Hörni... jag minns inte... det kan inte vara bra..?


image640
Mitt beroccaglas ;)

Peace!


Kommentarer
Postat av: Mats

Det liknar mina B-vitaminer men dom heter något annat. Hoppas någon gör något speciellt för dig snart!

2008-02-13 @ 12:46:34
Postat av: sabina

Lär nog sno den här listan av dej. ;) Men du, är inte sushi japanskt..? Och inte visste jag heller att du kände Pablo Fransisco, or should I say Paplo..? Haha nä, förlåt gumman, men jag är på så där slött humör idag så jag har världens sämsta övertrötthetshumor ;P Puss

2008-02-13 @ 17:50:20
URL: http://staravenue.blogg.se
Postat av: Nina

Haha..Det är knappt kan jag lova..Tanka..Jaa jag har lärt mig nu,men det kan fucka sig ibland och då ringer jag Pontus :-D Hahaha

2008-02-13 @ 20:38:21
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: Mats

Jag såg det på apotekets hemsida, måste ju kolla vad du trycker i dig haha. Mina heter B-aktiva men jag ska köpa några med järn i också nästa gång för jag behöver det också!

2008-02-13 @ 20:39:34
Postat av: zossi

PABLO FRANSISCO!!!!!!!!!!!! hurrraaaaaa!!!

2008-02-19 @ 14:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0