ointressant idag, händelserik morrondag.

Jag får sannerligen ta vara på "morgondag har guld i mun" - lr ngt i den stilen imorgon.
Jag har blivit riktigt bortskämd av Alex och sovit ut en hel del.
Idag gick jag inte upp förrän ETT!! Fatta!
T tog Alex och jag sov... och sov... OCH SOV!

Skönt!
Idag har jag bara meckat vidare i hemmet och sorterat mig till total uttråkning!
Håller nämligen på att gå igenom ALL skit vi har hemma inför en loppis i mitten av mars.
Det ska bli så skönt att bli av med onödigt krafs härhemma o tjäna en slant på´t dessutom.

Så mot kvällen insåg vi att Alexs blöjor sinat snabbare än snabbast och eftersom vi ändå ville komma ut en runda så promenerade vi till Willys o sen hem igen.
Lagom tyckte jag, fast jag hade gärna gått lite till :D

Nattade Alex o sen vägledde jag Sofie med hennes blogg: www.bassini.blogg.se
och nu bara tråkar jag :)

Men IMORGON!
Dåå ni!
Då börjar jag min dag med att käka frulle med the one and only - Mats.
Sen ska jag skaka fram ett nytt recept på Alexs käk - mjölkfrikost ni vet.
In en snabbrunda hos mormor sen är det bak to work med sorteringen o hiva upp allt som skall säljas upp på vinden tror jag.

På torsdag blir det frulle med Saya och sen ska Nina komma förbi och sen ska vi ha sälle ner till Tina med en kladdkaka i famnen ;)


Ojoj vad mycket länkar det blev nurrå ;)
Nej gott folk, det får räcka för ikväll, känner att jag är alldeles för tankspridd och övertrött för att blogga om ngt seriöst :)

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vet du, nu har jag fått stora bekymmer men bloggjäveln. Bilderna jag laddar upp hamnar helt åt helvete, och syns inte när jag publicerar skiten. What´s the fucking problem? Du är ju proffs så du får vara min mentor och personliga stöd. =)

2008-02-20 @ 13:04:35
URL: http://www.bassini.blogg.se
Postat av: Mats

Tack för en trevlig stund. Hade det inte varit för att du ville behålla Alex kunde jag fortsatt köra barnvagn ett tag till :)

2008-02-20 @ 15:58:19
URL: http://matspalats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0