No news is good news.

Ja idag är det verkligen idétorka i bloggen.
Jag har inte ens stuckit ut näsan idag och har bara hållt mig inne hela dagen.
Det var gråmulet och trist dock tittade solen faktiskt fram en liten stund här samtidigt som den försvann i Vellinge :P

Jag mös med Alex och vi hade vår egna lilla photosession.
Mellan varven då Alex sov tog jag itu med hushållssysslor, som ALDRIG tycks ta slut!



Framåt eftermiddagen i samband med att T kom hem från jobbet så fick jag ett litet städryck som jag även marscherade igång T med.

Först åt vi sedan satte vi igång och T badade en grönkladdig (det blev grönsakspuré till middag för hans del ifall ni undrar) Alex för första gången och jag tog tag i disken.... för tredje gången idag. Uärk, jag spyr om någon ber mig diska mera!!

Efter en massa fumlande för T´s del var Alex i varje fall klar för kvällen och vi satte honom framför bolibompa en stund medan T fick damsuga och jag lekte supermom - jag kokade nappflaskor, tömde en tvättmaskin, slängde in en ny runda, hängde tvätt, städade i Alexs rum och bytte glödlampa i hallen. Allt samtidigt.

Sedan rengjorde jag köket från grund och botten och passade även på att om-möblera lite (med inspiration av Tinas kök) och dekorerade lite med ;)



Med fotbollen som bakgrundsljud känner jag att jag borde hitta på ngt kul... får se vad dt blir för pyssel.
Godkväll på eder alla och Peace!

Kommentarer
Postat av: Mats

Kom precis lagom för att se att det var DU som snodde min sol. Vad skulle du men den till om du ändå bara skulle sitta inne :P Jo, det skulle ju jag också förstås...
Vaaa, är det fotboll? På vilken kanal!!!!

2008-02-06 @ 21:11:00
Postat av: Mats

Varför går bilderna inte att förstora. Är det min dator som är helt knäpp idag eller?

2008-02-06 @ 21:12:19
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

ja bilderna går inte att förstora.. säkert blogg.se´s fel... :-(

2008-02-06 @ 21:16:54
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Anonym

Haha, gick du på den. Jag vill väl inte se fotboll...

2008-02-06 @ 21:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0